Devam eden inşaat çalışmaları nedeniyle Podmokelsk Caddesi trafiğe kapalı. İnşaatı gerçekleştirecek Eurovia şirketinin sözcüsü Iveta Tokov, buradan yalnızca şehrin toplu taşıma araçlarına ait otobüs ve troleybüslerin ve entegre güvenlik sistemine sahip araçların geçebileceğini söyledi.
Şimdiye kadar trafik trafik ışıklarıyla bölünmüştü ve St. merkezinden Dn’ye giden insanlar sadece Pekaská Caddesi’nden geçip yol girişinden sonra Netmice ve Dn yönüne devam edebiliyorlardı. Diğer yönde hem Pekaská hem de Podmokelská caddelerini geçebilirler.
Dne’den gelip Kršný Bezn payına doğru devam edenler Pekaská ulica’ya gitmeli ve kendilerini Kršný Bezn sokaklarına götürecek demiryolu alt geçitlerinden birinden geçmelidir. Merkeze gitmek isteyenler Pekaská Caddesi’nden geçerek Krsnobezensky binasını geçerek merkeze gidecekler.
Jan, inşaatın tamamını Aralık ayında tam olarak faaliyete geçirmeyi planladığımızı, ancak maden sözleşmesinin bir parçası olan programa göre inşaatı yükleniciden devralmamız ve Yeni Yıl’dan sonra bir süre sonra faaliyete geçirmemiz gerektiğini belirtti. Rdl, inşaat yatırımcısı Roads and Roads Editoryal Ofisi (SD) ile konuşuyor.
Dn’ye günlük uğrakların mümkün olduğu kadar uzun süre kısıtlama olmaksızın faaliyette kalmasını istiyoruz, yatırımın yaklaşık 58 milyon krona mal olacağını sözlerine ekledi.
İşlek yoldan her gün 3.500’ü kamyon olmak üzere 20.000 araç geçiyor. Alman belediye binasının astan önce kendisine verdiği isme göre, Krsn Bezno onun altına düştü, siz aptallar burada hız limitine uymuyorsunuz. Netmic belediye başkanı Iveta Tomkov (Vae st) çocukların buradan yüzüncü kez geçtiğini söyledi.
Bu bulgu aynı zamanda Sosyal Demokrat Parti’nin Podmokelsk ve Pekask caddelerinin iki yönlü kavşağını beş kollu bir taç kavşağına yeniden inşa etmeye karar vermesinin de nedeniydi. Tamamlandıktan sonra seçilen bölümdeki trafik sorunsuz ve serbest olacaktır.
İnşaatın bir kısmı bisikletçiler için beş şeritli engelsiz bir alt geçidin inşasından oluşuyor. Karolny Svtl Caddesi’ndeki otobüs durağı da yeni olacak.
Paralı yol tacı yapımına ilişkin yatırım planı, Ulaştırma Bakanlığı komisyonu tarafından Kasım 2009’da onaylandı ve 10 yıl sonra güncellenmesi onaylandı. Devlet temsilcisi, geçen yıl devletin araziyi kamulaştıracağı tehdidi üzerine gerekli SD arazisini satmaya karar vermişti.
Şimdiye kadar trafik trafik ışıklarıyla bölünmüştü ve St. merkezinden Dn’ye giden insanlar sadece Pekaská Caddesi’nden geçip yol girişinden sonra Netmice ve Dn yönüne devam edebiliyorlardı. Diğer yönde hem Pekaská hem de Podmokelská caddelerini geçebilirler.
Dne’den gelip Kršný Bezn payına doğru devam edenler Pekaská ulica’ya gitmeli ve kendilerini Kršný Bezn sokaklarına götürecek demiryolu alt geçitlerinden birinden geçmelidir. Merkeze gitmek isteyenler Pekaská Caddesi’nden geçerek Krsnobezensky binasını geçerek merkeze gidecekler.
Jan, inşaatın tamamını Aralık ayında tam olarak faaliyete geçirmeyi planladığımızı, ancak maden sözleşmesinin bir parçası olan programa göre inşaatı yükleniciden devralmamız ve Yeni Yıl’dan sonra bir süre sonra faaliyete geçirmemiz gerektiğini belirtti. Rdl, inşaat yatırımcısı Roads and Roads Editoryal Ofisi (SD) ile konuşuyor.
Dn’ye günlük uğrakların mümkün olduğu kadar uzun süre kısıtlama olmaksızın faaliyette kalmasını istiyoruz, yatırımın yaklaşık 58 milyon krona mal olacağını sözlerine ekledi.
İşlek yoldan her gün 3.500’ü kamyon olmak üzere 20.000 araç geçiyor. Alman belediye binasının astan önce kendisine verdiği isme göre, Krsn Bezno onun altına düştü, siz aptallar burada hız limitine uymuyorsunuz. Netmic belediye başkanı Iveta Tomkov (Vae st) çocukların buradan yüzüncü kez geçtiğini söyledi.
Bu bulgu aynı zamanda Sosyal Demokrat Parti’nin Podmokelsk ve Pekask caddelerinin iki yönlü kavşağını beş kollu bir taç kavşağına yeniden inşa etmeye karar vermesinin de nedeniydi. Tamamlandıktan sonra seçilen bölümdeki trafik sorunsuz ve serbest olacaktır.
İnşaatın bir kısmı bisikletçiler için beş şeritli engelsiz bir alt geçidin inşasından oluşuyor. Karolny Svtl Caddesi’ndeki otobüs durağı da yeni olacak.
Paralı yol tacı yapımına ilişkin yatırım planı, Ulaştırma Bakanlığı komisyonu tarafından Kasım 2009’da onaylandı ve 10 yıl sonra güncellenmesi onaylandı. Devlet temsilcisi, geçen yıl devletin araziyi kamulaştıracağı tehdidi üzerine gerekli SD arazisini satmaya karar vermişti.