“Hrob köyünün kadastrosunda pet şişe içinde getirdiği madeni yağı her iki bisiklet parkuruna döktü. Savcı Karel Jiruška iddianamede, önemli eğim nedeniyle tren setinin tahrik aksının kayabileceğini bilerek yaptı” dedi.
“Sürüş aracının tekerlekleri daha sonra olay yerinde kaydı ve bu da setin tamamen durmasına neden oldu. Ve sonra fren yapmasına rağmen tren seti kendi kendine geri gitmeye başladı. Savcı, “Yaklaşık elli metre patinajda kaldıktan sonra, tüm bu süre boyunca setin hareketi kontrolsüzken, tren makinisti kumlu bir yerde durmayı başardı.”
11 Aralık sabahı erken saatlerde yoldan geçen bir trenin başı belaya girdi. O gün České dráhy’nin yerini alan Demiryolu Başkenti’nin (RCAS) makineleri raylarda çalışmaya başladı. O sırada sette toplam sekiz kişi vardı, kimse yaralanmadı.
Sanık suçunu itiraf etti. Yeni şirketin trenleri kumlama ekipmanı ile emniyete alınmadığında taşıyıcı değişikliğine katılmadığını söyledi.
Adam, “Araçlar için yeterli kayma önleyici koruma yoksa, bu tür setlerin temelde bir dağ olan pisti nasıl çalıştırabileceğini anlamıyorum” dedi. Yağ ile test yapmaya karar verene kadar konuya birkaç kez dikkat çektiğini söyledi.
iDNES.cz tarafından sorulduğunda, RCAS memuru Michal Skala, şirketin setlerinde uygun ekipman bulunmadığını yalanladı. “Trenlerimiz elbette bir kumlama makinesi ile donatılmıştır” dedi.
iDNES.cz portalı, sanığın geçmişte belirli bir yolda düzenli olarak araç kullandığı bilgisini getirmişti. Soruşturmaya onu 2005’ten beri tanıdığını söyledi.
Cumhuriyet savcısı, birinci paragrafta onu halkı tehlikeye atmakla suçluyor, dolayısıyla üç yıldan sekiz yıla kadar hapis cezasıyla karşı karşıya. Savcı adama bir şart önerir.
Daha sonra birileri aynı piste birkaç kez taş attı. Polis, sanığın mı yoksa başka birinin mi işlediğini öğrenmeyi başaramadı. Bu nedenle, bu davaları reddetmiştir. Polis sözcüsü Ilona Gazdošová, “Soruşturma failin kimliğinin tespit edilmesine yol açmadı” dedi.
“Sürüş aracının tekerlekleri daha sonra olay yerinde kaydı ve bu da setin tamamen durmasına neden oldu. Ve sonra fren yapmasına rağmen tren seti kendi kendine geri gitmeye başladı. Savcı, “Yaklaşık elli metre patinajda kaldıktan sonra, tüm bu süre boyunca setin hareketi kontrolsüzken, tren makinisti kumlu bir yerde durmayı başardı.”
11 Aralık sabahı erken saatlerde yoldan geçen bir trenin başı belaya girdi. O gün České dráhy’nin yerini alan Demiryolu Başkenti’nin (RCAS) makineleri raylarda çalışmaya başladı. O sırada sette toplam sekiz kişi vardı, kimse yaralanmadı.
Sanık suçunu itiraf etti. Yeni şirketin trenleri kumlama ekipmanı ile emniyete alınmadığında taşıyıcı değişikliğine katılmadığını söyledi.
Adam, “Araçlar için yeterli kayma önleyici koruma yoksa, bu tür setlerin temelde bir dağ olan pisti nasıl çalıştırabileceğini anlamıyorum” dedi. Yağ ile test yapmaya karar verene kadar konuya birkaç kez dikkat çektiğini söyledi.
iDNES.cz tarafından sorulduğunda, RCAS memuru Michal Skala, şirketin setlerinde uygun ekipman bulunmadığını yalanladı. “Trenlerimiz elbette bir kumlama makinesi ile donatılmıştır” dedi.
iDNES.cz portalı, sanığın geçmişte belirli bir yolda düzenli olarak araç kullandığı bilgisini getirmişti. Soruşturmaya onu 2005’ten beri tanıdığını söyledi.
Cumhuriyet savcısı, birinci paragrafta onu halkı tehlikeye atmakla suçluyor, dolayısıyla üç yıldan sekiz yıla kadar hapis cezasıyla karşı karşıya. Savcı adama bir şart önerir.
Daha sonra birileri aynı piste birkaç kez taş attı. Polis, sanığın mı yoksa başka birinin mi işlediğini öğrenmeyi başaramadı. Bu nedenle, bu davaları reddetmiştir. Polis sözcüsü Ilona Gazdošová, “Soruşturma failin kimliğinin tespit edilmesine yol açmadı” dedi.