Bir motosiklet eğitmeninin tam işi nedir?
Her gün Oliver ya da Petr’la birlikte olacak kadar yeterli alana sahip değilim, evde kendi yöntemleri var. Telefonla iletişim kuruyoruz, takvimim trninkov’la dolu. Motokros, bisiklet, piston, şamandıra veya tırmanma duvarı. Kalkış sırasında pilotun kafasını ve kaslarını harekete geçirmenin gerekli olduğu bazı rutinlerimiz var.
Nasıl?
Reaktif aletler, kuru un veya reaktif ışık kullanalım. Duvardalar, biri yanıyor, onu bırakıyor, sonra tekrar takıyor. Hepsini vurursam daha iyi olur. Bu, bisiklete hazırlıklı olarak binmek ve hızlı tepki vermekle ilgilidir, çünkü bu, bir bisikleti kontrol etmek için en önemli şeydir.
Orelac Racing Movisio’dan motosiklet sürücüsü Oliver Knig, yansıtıcı ışıklar üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.
Kondin’in nasıl hazırlanması gerekiyor?
Motosiklet tecrübesi olmayanlar şöyle diyor: O motosikletin üzerine oturun! J na n ve bu nedenle vahşi bir geyik veya atın üzerinde oturuyorlar. O zaman meslekten olmayan birinin hayal etmesi daha iyi olur. Bir motosiklet iki yüz beygir gücüne sahip olduğunda, her şeyi dışarı çıkardığı girişte ona çarpmak hiç de kolay değildir. Ve bunu yapmak için makineyi mükemmel bir şekilde kullanmanız gerekir. Mükemmel bir toprak merkezine sahip olmak gerekir. Bu, tüm endüstriler için nispeten yaygındır, bu nedenle spor küresel olarak bu tür hatalara dönüşmüştür. Birden pınarın hep merkezden aktığı anlaşıldı. Ve motosiklet üzerinde baştan çıkarıcı bir gün de bir istisna değildir.
Debriyaja ne zaman daha hassas basılacağını, nasıl fren yapılacağını, trafik sıkışıklığının nasıl geçileceğini tavsiye edin.
Bizim de böyle bir nüansımız olması gerekir. Verilen pist veya motosikletle ilgili deneyimlerimin bir kısmını paylaşmaya çalışıyorum. Oliver’ın bir sorun yaşadığını bildiğimde, bunu nasıl yaşadığımı hatırlıyorum.Dikkat edin, yeni motosikletlerde debriyaj hareket etmiyor, sadece çalıştırma ve çalıştırma için. Tam gazda veya tam frende, gazı gevşetmekten başka bir şeye gerek yoktur.
Knig jet bu yıl gol atamadı. Üzerinde çalışmak mı?
Özellikle güvenilmez olmaya başlayan teknoloji konusunda. Olivera’ya ne dersin, aynı fikirdeyiz. Trninkov’u zaten tam olarak işledim. Benimle bir sorunu varsa onu tamamladık. Ve daha sonraki ayartmalara karşı onu özellikle psikolojik olarak desteklemek gerekir. Bu sadece bu sezonun sonuçlarıyla ilgili değil, aynı zamanda gelecek yıllardaki sonuçlarla da ilgili. Çünkü beş yıl boyunca pazarlık yaptım. Oliver için bu kesinlikle kolay bir durum değil, özellikle de 100’lerden doğrudan süper motosikletlere geçtiği göz önüne alındığında. Elinden gelenin en iyisini yapamasa bile elinden gelenin en iyisini yapması gerekir. Anladı, sadece onunla ilgilenmesi gerekiyor ki çok fazla hata yapmasın ve bir babası olsun.
Bir teknisyenin defalarca ihanetine uğrayan katilin psikolojik durumu nasıl?
Motor sporlarında her gün oluyor, kişiyi etkilemiyor. Ancak teknik bir arızanın onu zihinsel olarak çökertmesini önlemek için ne yapılabilir? Buna katlanmak, frene basmak ve sezon sonuna kadar kaliteli çalışmaya devam etmek sürücünün görevi.
Ve bu noktada siz de devreye giriyorsunuz. Ona ne tavsiye edersiniz?
Alfa ve omegadır, böylece motosiklette neyin yanlış gidebileceği konusunda endişelenmenize gerek kalmaz. Bisiklete binmeye gittiğinde olduğu gibi, tamamen kendine odaklanması gerekiyor. Bana saygı duyan hayranların stresi de dahil olmak üzere herhangi bir etki yaratmadım. Bir pilotun sahip olması gereken her şey bunlar. Yp’m zihinsel olarak hazırsa, sonuçlarım o kadar iyi olur. Oliver’ın büyümesi ve sürüş tarzını değiştirmesi gerekiyor. İlerleme kaydediyor ve bunu başardığında harika olacak.
Saint Svoboda sana harika bir sezon yaşattı. ne dersin
Pekvapil cel svt. Baştan çıkarıyordu ama mali geçmişi vardı. Ailesi buna dayanamadı, bu yüzden çiftçilik yaptı. Sonra bir kez tökezledi ve işte o zaman kazandı. Bir sponsor, Peter’ın en yüksek ligde baştan çıkarabilmesi için ona yardım etme görevini üstlendi. Ve elinden geldiğince bunu ona geri verir.
İşte motosiklet eğitmeni Jeek.
O da süper motosikletlere binebilir mi?
Dolu ise beş sezon Estonyalılar’da başlaması gerekiyor. Vm, orada bile iyi olacak. 100’lerdeki gibi ilk yılda şampiyonluğa ulaşacağını sanmıyorum. Bu sadece bir sıçrama, Oliver’ın yüzlerce litreden doğrudan bir litreye ulaştığı kadar büyük olmasa da, bu tamamen başka bir gezegen. Bunu tarif bile edemezsin.
Pesto’yu deneyin.
Mesela Almanya’da arabayla 150 km/saat hıza çıkıp sonra 250 km/saat hıza ulaşmayı denediğinizde, kategorilerinize yükselen sürücüler fiziksel sorunlarla bisiklete binmek zorunda kaldılar. Fiziksel olarak mükemmel bir şekilde hazır olduğunuzda bile. Daha güçlü bir bisiklette bu, alışmanız gereken özel bir harekettir. İlk sürüşlerden sonra pilotlar genellikle şunu merak ediyorlardı: Onu nasıl yenebilirim?
Svoboda’nın geleceği ne?
Büyük bir tane. Petr çok dikkatli ve dolu bir bardağa sahip olmayan baştan çıkarıcıları. Ona sık sık Karl Hanik’ten bahsediyorum. Uzun bir yol kat edeceğini biliyorum.
Bu sene Alman yarışında frene basmak için eğilmeye çalışması onu etkiledi mi?
Peter’ı psikolojik olarak etkilemedi. Bu hafta sonunun son baştan çıkarıcılığıydı, ardından büyük bir kopuş yaşandı. Çok eğlenceliydi.
Kariyerinizde kişisel olarak ne tür bir başarıya değer veriyorsunuz?
Yedi ya da sekiz yıl önce Superstock 1000 yarışını kazandım, ardından Supersports’ta yarıştım ve birçok yarışta en üst sıralarda yer aldım. Bu, süper bisikletlerin bir alt kategorisidir. İki yıl boyunca onlara bindim, sonuç olarak vi’de değildi. Tekniğim buna uygun değildi; Birinin fabrika makinesi olduğunda durum biraz farklı olur. Oliver ve Peter’la birlikte Brno firmasında baştan çıkarma fikrinden vazgeçip televizyon etkinliğine gittim.
Her gün Oliver ya da Petr’la birlikte olacak kadar yeterli alana sahip değilim, evde kendi yöntemleri var. Telefonla iletişim kuruyoruz, takvimim trninkov’la dolu. Motokros, bisiklet, piston, şamandıra veya tırmanma duvarı. Kalkış sırasında pilotun kafasını ve kaslarını harekete geçirmenin gerekli olduğu bazı rutinlerimiz var.
Nasıl?
Reaktif aletler, kuru un veya reaktif ışık kullanalım. Duvardalar, biri yanıyor, onu bırakıyor, sonra tekrar takıyor. Hepsini vurursam daha iyi olur. Bu, bisiklete hazırlıklı olarak binmek ve hızlı tepki vermekle ilgilidir, çünkü bu, bir bisikleti kontrol etmek için en önemli şeydir.
Orelac Racing Movisio’dan motosiklet sürücüsü Oliver Knig, yansıtıcı ışıklar üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.
Kondin’in nasıl hazırlanması gerekiyor?
Motosiklet tecrübesi olmayanlar şöyle diyor: O motosikletin üzerine oturun! J na n ve bu nedenle vahşi bir geyik veya atın üzerinde oturuyorlar. O zaman meslekten olmayan birinin hayal etmesi daha iyi olur. Bir motosiklet iki yüz beygir gücüne sahip olduğunda, her şeyi dışarı çıkardığı girişte ona çarpmak hiç de kolay değildir. Ve bunu yapmak için makineyi mükemmel bir şekilde kullanmanız gerekir. Mükemmel bir toprak merkezine sahip olmak gerekir. Bu, tüm endüstriler için nispeten yaygındır, bu nedenle spor küresel olarak bu tür hatalara dönüşmüştür. Birden pınarın hep merkezden aktığı anlaşıldı. Ve motosiklet üzerinde baştan çıkarıcı bir gün de bir istisna değildir.
Debriyaja ne zaman daha hassas basılacağını, nasıl fren yapılacağını, trafik sıkışıklığının nasıl geçileceğini tavsiye edin.
Bizim de böyle bir nüansımız olması gerekir. Verilen pist veya motosikletle ilgili deneyimlerimin bir kısmını paylaşmaya çalışıyorum. Oliver’ın bir sorun yaşadığını bildiğimde, bunu nasıl yaşadığımı hatırlıyorum.Dikkat edin, yeni motosikletlerde debriyaj hareket etmiyor, sadece çalıştırma ve çalıştırma için. Tam gazda veya tam frende, gazı gevşetmekten başka bir şeye gerek yoktur.
Knig jet bu yıl gol atamadı. Üzerinde çalışmak mı?
Özellikle güvenilmez olmaya başlayan teknoloji konusunda. Olivera’ya ne dersin, aynı fikirdeyiz. Trninkov’u zaten tam olarak işledim. Benimle bir sorunu varsa onu tamamladık. Ve daha sonraki ayartmalara karşı onu özellikle psikolojik olarak desteklemek gerekir. Bu sadece bu sezonun sonuçlarıyla ilgili değil, aynı zamanda gelecek yıllardaki sonuçlarla da ilgili. Çünkü beş yıl boyunca pazarlık yaptım. Oliver için bu kesinlikle kolay bir durum değil, özellikle de 100’lerden doğrudan süper motosikletlere geçtiği göz önüne alındığında. Elinden gelenin en iyisini yapamasa bile elinden gelenin en iyisini yapması gerekir. Anladı, sadece onunla ilgilenmesi gerekiyor ki çok fazla hata yapmasın ve bir babası olsun.
Bir teknisyenin defalarca ihanetine uğrayan katilin psikolojik durumu nasıl?
Motor sporlarında her gün oluyor, kişiyi etkilemiyor. Ancak teknik bir arızanın onu zihinsel olarak çökertmesini önlemek için ne yapılabilir? Buna katlanmak, frene basmak ve sezon sonuna kadar kaliteli çalışmaya devam etmek sürücünün görevi.
Ve bu noktada siz de devreye giriyorsunuz. Ona ne tavsiye edersiniz?
Alfa ve omegadır, böylece motosiklette neyin yanlış gidebileceği konusunda endişelenmenize gerek kalmaz. Bisiklete binmeye gittiğinde olduğu gibi, tamamen kendine odaklanması gerekiyor. Bana saygı duyan hayranların stresi de dahil olmak üzere herhangi bir etki yaratmadım. Bir pilotun sahip olması gereken her şey bunlar. Yp’m zihinsel olarak hazırsa, sonuçlarım o kadar iyi olur. Oliver’ın büyümesi ve sürüş tarzını değiştirmesi gerekiyor. İlerleme kaydediyor ve bunu başardığında harika olacak.
Saint Svoboda sana harika bir sezon yaşattı. ne dersin
Pekvapil cel svt. Baştan çıkarıyordu ama mali geçmişi vardı. Ailesi buna dayanamadı, bu yüzden çiftçilik yaptı. Sonra bir kez tökezledi ve işte o zaman kazandı. Bir sponsor, Peter’ın en yüksek ligde baştan çıkarabilmesi için ona yardım etme görevini üstlendi. Ve elinden geldiğince bunu ona geri verir.
İşte motosiklet eğitmeni Jeek.
O da süper motosikletlere binebilir mi?
Dolu ise beş sezon Estonyalılar’da başlaması gerekiyor. Vm, orada bile iyi olacak. 100’lerdeki gibi ilk yılda şampiyonluğa ulaşacağını sanmıyorum. Bu sadece bir sıçrama, Oliver’ın yüzlerce litreden doğrudan bir litreye ulaştığı kadar büyük olmasa da, bu tamamen başka bir gezegen. Bunu tarif bile edemezsin.
Pesto’yu deneyin.
Mesela Almanya’da arabayla 150 km/saat hıza çıkıp sonra 250 km/saat hıza ulaşmayı denediğinizde, kategorilerinize yükselen sürücüler fiziksel sorunlarla bisiklete binmek zorunda kaldılar. Fiziksel olarak mükemmel bir şekilde hazır olduğunuzda bile. Daha güçlü bir bisiklette bu, alışmanız gereken özel bir harekettir. İlk sürüşlerden sonra pilotlar genellikle şunu merak ediyorlardı: Onu nasıl yenebilirim?
Svoboda’nın geleceği ne?
Büyük bir tane. Petr çok dikkatli ve dolu bir bardağa sahip olmayan baştan çıkarıcıları. Ona sık sık Karl Hanik’ten bahsediyorum. Uzun bir yol kat edeceğini biliyorum.
Bu sene Alman yarışında frene basmak için eğilmeye çalışması onu etkiledi mi?
Peter’ı psikolojik olarak etkilemedi. Bu hafta sonunun son baştan çıkarıcılığıydı, ardından büyük bir kopuş yaşandı. Çok eğlenceliydi.
Kariyerinizde kişisel olarak ne tür bir başarıya değer veriyorsunuz?
Yedi ya da sekiz yıl önce Superstock 1000 yarışını kazandım, ardından Supersports’ta yarıştım ve birçok yarışta en üst sıralarda yer aldım. Bu, süper bisikletlerin bir alt kategorisidir. İki yıl boyunca onlara bindim, sonuç olarak vi’de değildi. Tekniğim buna uygun değildi; Birinin fabrika makinesi olduğunda durum biraz farklı olur. Oliver ve Peter’la birlikte Brno firmasında baştan çıkarma fikrinden vazgeçip televizyon etkinliğine gittim.