Birinin arka bahçesinde iyi korunmuş bir kanalizasyon tramvayı keşfetmek bir rüyaydı, ancak tramvay trafiğinin çöküşünden elli yıldan fazla bir süre sonra şehirde böyle bir tramvayın çalıştığına inanmıyorduk. St. Şehir Müzesi’nin tarihi bölümü başkanı Martin Krsek, birkaç hafta önce tramvay görevlilerinden birinden bir ihbar aldık ve sahibinin harap kabini yenisiyle değiştirmeyi planladığını belirtti. ve Labem.
Müze personeli kadını 15.000 krona satın almayı kabul etti.
Sahada binayı yıkmak ve yaşam alanı olarak tasarlanan iç mekanı temizlemek zorunda kaldılar. Ancak Krsek, temizlikten önce menteşeli kapılar, perdeli duvar, gövde aydınlatması veya yolcular için tavan tutma kolu gibi bir dizi korunmuş orijinal unsurun görülebildiğini belirtti.
Bir tarafta, şehir arması ve Pravran podnik msta nad Labem yazısı ile 32 numaralı arabanın numarasını içeren orijinal iç mekan bile vardı.
Tramvay temizlendikten sonra kelimenin tam anlamıyla patladı. Arızanın kendisi şasidir, bu nedenle orijinal sahibi aşağıdaki platformlardan birini çıkarmıştır. Stecha tipik ışığını içti ve uzun süreli bir tutuklama nedeniyle bozuldu. Stec müzesindeki teknoloji koleksiyonunun küratörü Krsek, bunun dışında şaşırtıcı derecede iyi ve orijinal durumda olduğunu belirtti.
Almanya’dan gel
Vz, 1900 ile 1901 yılları arasında Dsseldorf’taki Weyer vagonu tarafından Porn-Westphalia’daki Krefeld’deki kümes hayvanı değirmeni için üretildi. 1911’de orada yetiştirildi ve 1924’te aynı türden diğer altılıyla birlikte St nad Elbe tarafından satın alındı.
O dönemde şehir, günlük belediye ve kış stadyumu tesislerinde büyük bir kültürel ve ekonomik gelişme kaydetti ve şehrin toplu taşıma kapasitesinin arttırılması gerekiyordu. Krefeld arabaları daha sonra BN hatlarına yerleştirildi. Tarihçi Martin Krsek, en son Chabaovice ve Kli’ye yolcu götürdüklerini söyledi
Sırasıyla 1963 ve 1966 yıllarında tramvay taşımacılığının kademeli olarak tasfiyesi sırasında bu iki hattın işletiminin durdurulmasının ardından, nakliye şirketi nihayet bunları söktü ve sonunda hurda olarak özel arazi sahiplerine sattı. Vz’yi bu şekilde elde etti. 32 bahçeye, Chabaovice’ye.
Krefeld’de bu tipteki son tramvayı 1954’te kapattılar ama garajı doldurmak yerine garajın köşesinde öylece bıraktılar. steck vz dünyada bilinen korunmuş bir örnektir.
Tramvayı işletmeye almayı düşünmüyoruz ama gelecekte hazırlanan sanayi fuarının ilgi çekici bir örneği olarak onu kullanmak istiyoruz. Elbe Nehri üzerindeki Şehir Müzesi’nin editörü Vclav Houfek, bunun Çek Cumhuriyeti’ndeki en yaygın kısa mesafe kentsel demiryolunu hatırlattığını belirtti.
St nad Labem’deki tramvay hizmeti 1899 ile 1971 yılları arasında gerçekleşti. En yoğun olduğu dönemde 36 kilometrelik yol katediyordu ve şehir merkezinden Krunch horch’taki Telnice’ye kadar uzanıyordu.
Müze personeli kadını 15.000 krona satın almayı kabul etti.
Sahada binayı yıkmak ve yaşam alanı olarak tasarlanan iç mekanı temizlemek zorunda kaldılar. Ancak Krsek, temizlikten önce menteşeli kapılar, perdeli duvar, gövde aydınlatması veya yolcular için tavan tutma kolu gibi bir dizi korunmuş orijinal unsurun görülebildiğini belirtti.
Bir tarafta, şehir arması ve Pravran podnik msta nad Labem yazısı ile 32 numaralı arabanın numarasını içeren orijinal iç mekan bile vardı.
Tramvay temizlendikten sonra kelimenin tam anlamıyla patladı. Arızanın kendisi şasidir, bu nedenle orijinal sahibi aşağıdaki platformlardan birini çıkarmıştır. Stecha tipik ışığını içti ve uzun süreli bir tutuklama nedeniyle bozuldu. Stec müzesindeki teknoloji koleksiyonunun küratörü Krsek, bunun dışında şaşırtıcı derecede iyi ve orijinal durumda olduğunu belirtti.
Almanya’dan gel
Vz, 1900 ile 1901 yılları arasında Dsseldorf’taki Weyer vagonu tarafından Porn-Westphalia’daki Krefeld’deki kümes hayvanı değirmeni için üretildi. 1911’de orada yetiştirildi ve 1924’te aynı türden diğer altılıyla birlikte St nad Elbe tarafından satın alındı.
O dönemde şehir, günlük belediye ve kış stadyumu tesislerinde büyük bir kültürel ve ekonomik gelişme kaydetti ve şehrin toplu taşıma kapasitesinin arttırılması gerekiyordu. Krefeld arabaları daha sonra BN hatlarına yerleştirildi. Tarihçi Martin Krsek, en son Chabaovice ve Kli’ye yolcu götürdüklerini söyledi
Sırasıyla 1963 ve 1966 yıllarında tramvay taşımacılığının kademeli olarak tasfiyesi sırasında bu iki hattın işletiminin durdurulmasının ardından, nakliye şirketi nihayet bunları söktü ve sonunda hurda olarak özel arazi sahiplerine sattı. Vz’yi bu şekilde elde etti. 32 bahçeye, Chabaovice’ye.
Krefeld’de bu tipteki son tramvayı 1954’te kapattılar ama garajı doldurmak yerine garajın köşesinde öylece bıraktılar. steck vz dünyada bilinen korunmuş bir örnektir.
Tramvayı işletmeye almayı düşünmüyoruz ama gelecekte hazırlanan sanayi fuarının ilgi çekici bir örneği olarak onu kullanmak istiyoruz. Elbe Nehri üzerindeki Şehir Müzesi’nin editörü Vclav Houfek, bunun Çek Cumhuriyeti’ndeki en yaygın kısa mesafe kentsel demiryolunu hatırlattığını belirtti.
St nad Labem’deki tramvay hizmeti 1899 ile 1971 yılları arasında gerçekleşti. En yoğun olduğu dönemde 36 kilometrelik yol katediyordu ve şehir merkezinden Krunch horch’taki Telnice’ye kadar uzanıyordu.