Para mı istiyorlar? Yürüyeceğiz. Bir ay sonra Teplice'deki toplu taşıma yolcularının ödeme yapması gerekiyor

Bakec

Member
Check-in sisteminin devreye alınması hem şehir liderlerini hem de yazılım tedarikçilerini kesinlikle sevindirdi. Ancak yolcuların tepkileri bu kadar net olmadı.


Hey, para istiyor! Oğlum, troleybüse bindiğinde ailenin geri kalanıyla birlikte durakta bulunan annesine troleybüsle para ödüyorum anne diye seslendi. Ödüyor mu? O halde gidelim, diye yanıtladı anne oğluna.


Toplu taşıma kavşağının üzerindeki başka bir durakta orta yaşlı bir adam belirdi. Altına bedava binmene izin verebilirler. Bazı şehirlerde, örneğin Litomice'de çalışıyor. Bay Rudolf, orada yaşayan bir arkadaşının burayı çok övdüğünü söyledi.


Troleybüsle alışverişe giden yaşlı bir kadının nazik, bilge tavrı. İki kere ödendi, yine ödenecek. Bedava kazmıyor bile, dedi Bay Eva. Önemli olan, sürmesidir. Buna dayanamayacağım, diye ekledi.


Bay Jaroslav bu şekilde ücret alınmasından rahatsızlık duymuyor ancak troleybüslerde navigasyon paneli ve tuzun çalışmamasından memnun değil. Teplice toplu taşıma araçlarına binmek hâlâ bir macera. Ne zaman ödemeye başladın bunu da ekleyebilirler. Ama artık dijital bir hak gibi görünüyor, sinirlendi.


Aylardır sistem çalışmıyor



Şehirde ulaşım, yılbaşından itibaren Belediye Ulaşım Teplice tarafından başlatıldı, check-in sisteminin arızalanması nedeniyle Ocak ayı halkının tamamı ücretsiz seyahat etti, sistemi ve 1. tüneli Mikroelektronika firması tedarik etti.


Check-in sistemine gelince herhangi bir sorun yok, check-in yapılıyor, kart ödemeleri de çalışıyor. Ben bile bununla mücadele ediyorum. Bir yandan hafta sonu çıktığı için mutluyuz çünkü herkes ona dokunabiliyor. Hadviga, Pazartesi günü nasıl görüneceğini göreceğiz ve yoğun trafik olacak, diye ekledi. Ona göre yüklenici, check-in sisteminin uygulanmasına odaklanıyordu ve sistemin çalışmaması nedeniyle en yüksek yaptırımlarla tehdit ediliyordu. Ona göre belediye başkanı yardımcısı yaşlarını tahmin edemediğinden ilçe onları göndermek zorunda kalacaktı.


Check-in işlemi çalışırken, hizmet dışı olduğunda, ikinci vagonda hat sayısını ve son istasyonu göstermesi gereken bilgi panelleri oluşturun. Hadviga'ya göre kabaca bir teyzenin arabası gibi çalışıyor. Mikroelektronika, geri kalanının beşinci haftada faaliyete geçeceğinin sözünü verdi. Ama 10 troleybüsten sipariş vermeleri gerekiyordu, 14 gün içinde bunu taahhüt ettiler” dedi. Önemli olan şu ki, bu on toplu taşıma aracı hâlâ çizgiyi belirten biber tabelalarıyla gitmek zorunda kalıyor.


Şehir içi ulaşım şehirle bağlantılıydı



Geçen yıla kadar Teplice'nin yalnızca araba ve kamyonları vardı ve şehrin toplu taşıması Arriva City tarafından işletiliyordu, yılbaşından itibaren şehrin ulaşım şirketi tarafından devralındı, kuruluşu Aralık 2021'de temsilci tarafından onaylandı. Clem'e göre şehrin liderliğine, vatandaşlara daha iyi hizmet vermek ve nasıl etki yaratacak iş yapma fırsatına sahip olmaktı Ancak yeni taşıyıcının piyasaya sürülmesi, Perşembe günü Steck Bölgesi Bölgesel Ulaştırma Otoritesi Ulaştırma Bakanlığı'nın sertifikasını alan elleçleme ekipmanının yetersiz tedarikinden kaynaklanan sorunlar nedeniyle sekteye uğradı.


Yeni check-in sistemi nakit, ödeme kartları, ipov DK kartları ve DKapka uygulamasını kabul etmektedir. Toplamda beş haftaya indi, bu çok yazlık bir şey. Aynı zamanda müşteriyle iletişime geçerek projenin bir an önce hayata geçebilmesi için yoğun bir şekilde çalıştık. Sipariş edilen ekipmanlara ek olarak temassız IP kartlar da dahil olmak üzere donanımlı yazılımları satış öncesi personelimize teslim ettik. Mikroelektronika'nın genel editörü Michal Satrapa, aynı zamanda operatörü de atladığımızı belirtti.
 
Üst