Lubenz-St. Petersburg arasındaki D6 otoyolunun tamamlanmasına başlandı, otoyolun tamamı 2029'da açılacak

Bakec

Member
sn St. Petersburg Lubenec bölgedeki en büyük ulaşım yapılarından biridir. D6 hattının en uzun ama en pahalı inşaat olduğuna dikkat çeken Bakan Kupka, D6 hattının tamamlanmasıyla Prag ile Karlovy Vary arasındaki sürüş mesafesinin mevcut iki saate göre yarı yarıya azalacağını söyledi.


Şu anda yapımına başlanan yeni uzun mesafe güzergahı belediyenin önüne geçecek. Transit trafiğin köy dışına yönlendirilmesinden memnuniyet duyuyoruz. Yol iki mahalleyi birbirinden ayırdığı için çocuklar burada bisiklete binemiyor ve trafik oldukça yoğun. St. Petersburg Belediye Başkanı Jitka Dondov (solda), “Rahatlamadım ve zamanla gideceğim” dedi.


Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü'nün (SD) raporlarına göre, otoyolun yapımının ardından artık günde toplam 8 bin araç geçecek. sık sık fırtınalar olur, kaza ve ölüm olmaz. SD Radek Mtl'nin genel yayın yönetmeni, I/6 yolunun altındaki metal yapının yetersiz olduğunu ve trafik yoğunluğuna tamamen uygun olmadığını belirtti.


SD, kesimin kurulumunu iki aşamaya ayırdı. Bitmiş yola bağlanacağı Lubenec köyünün yakınında inşaat başladı. Yaklaşık iki kilometrenin 2025 ve 2026'nın ortasında tamamlanması gerekiyor. İnşaat olmadan inşaat başlayacak ve birkaç ay içinde SD oradaki arazinin tamamını satın almış olmayacak.


Sadece uzaklığı nedeniyle tamamen basit ve uzun bir bina değil. Yeni bölümün çekirdeğini toplam uzunluğu 1300 metre olan 16 köprü oluşturuyor. Nispeten düz bir ülkeden geçelim, yol, Mtl'nin kaidesi olan, dikkate almamız gereken gelecekteki su birikintisi Kryra'ya yakın bir yere çıkacak.


Ortadaki yeni bölüm, beşinci yılda tamamlanması gereken Hooviek yakınındaki uzun mesafeli geçiş yoluna gidiyor.


Zbv'de sadece 63 kilometrelik otoyol tamamlanabilecek



Başkent ile Karlovy Vary arasındaki yaklaşık 130 kilometre uzunluğundaki bağlantının 63 kilometrelik otoyolunun tamamlanması sürüyor. Beş yıl önce SD, Hoesedel, Hooviek'te bir bölüm açmak istiyor ve Koleov'un cevabı ortada yankılanıyor. Bu yıl ve beşinci yılında Karlovy Vary bölgesinde iki saniyenin inşaatına başlanacak.


Karlovy Vary bölgesi için iki şey çok önemli; ulaşım altyapısı ve bir devlet üniversitesi. Kazanmak için muhtemelen uzun süre devlet üniversitesi ile görüşmemiz gerekecek ama ulaşım inşaatıyla birlikte tünelin sonundaki ışığı görebiliriz. Hatta bu kısım fakir bir bölgede olsa bile bizim için çok önemli çünkü ulaşımı hızlandırıyor. Ulaşımdan sorumlu Karlovy Vary bölgesinin temsilcisi Jan Bure (ODS), Prag ile Karlovy Vary arasındaki mesafe kısaldıkça yeni sakinlerin ilgisini çekeceğini umuyoruz.


Geçtiğimiz birkaç hafta içinde, Lubence yakınlarında ilk olarak geleceğin güzel bölgesinde bir arkeolojik araştırma gerçekleştirildi ve bu araştırma, 17. ve 20. yüzyıllara ait modern kökenli buluntuları ortaya çıkardı. Bu, Lekch'teki faal olmayan bir bira fabrikasına giden eski bir su kaynağıdır.


Arkeologlar Demir Çağı'na ait olduğuna inanılan iki tarih öncesi isim keşfettiler. İlginç şeyler arasında, içinde seramik kap parçalarının da bulunduğu bir demir çağı mezar höyüğünün keşfi yer alıyor.
 
Üst