Macerada dokuzuncu sırayı alan karanlığın baş tamircisi Adla Hrbkov, elimizden gelenin en iyisini yaptık dedi.
HC Verva Racing Team 44, Ostrava’daki Las Vegas’ta dünya finaline katılmaya hak kazandı ve burada Mayıs ayı sonunda diğer yedi takımın güçlü rekabetiyle Horizon Hydrogen Grand Prix’nin iç saha turunu kazandı.
İyi sürüş tekniği, çekici otomobilin tasarımı, enerji verimliliği ve dolayısıyla testin uzunluğu sonuca karar verdi.
Las Vegas’taki pistte, ikisi Çek Cumhuriyeti’nden olmak üzere toplam 20 ülkeden çok güçlü takımlar yarıştı. Baştan çıkarıcı arabaların gerçekten hızlı, öfkeli ve çılgınca sürüşünün yanı sıra, kurallara zar zor uyan, tehditkar görünümlü enkazlar da vardı.
Tren istasyonunda geçirdiğim bütün gün çok keskin, intikam dolu ve saldırgandı. Takım lideri ve pedagog Martin Laxa, kurallar üzerinde herhangi bir kontrol olmadığından, bazı takımların ana kuraya bile katılamamasından dolayı tamir süresi gerektiren araba hasarına yol açan çok sayıda çarpışma yaşandığını söyledi.
Uyuyakaldık. Uzun süre çalıştığı için ödünç alınan 6 saatte arabayı direğe çarptık ve köpeğin iki tamirini yaptık ve sonunda en iyi 10’a girdik, diye ekledi Laxa.
Araba kazaları ve baştan çıkarıcı arabanın hasar görmesi Litvnovsk’un bile gözünden kaçmadı. Bir keresinde ön akstaki omuz kırıldı ve depoda biraz kaos yaşandı. İkinci yarıda arka aksta hafif bir kayma yaşandı. Adla, ikimiz de evlendik, diye anlattı.
Dayanıklılık sürüşünün anahtarı, belirli miktarda enerjiyle mümkün olduğu kadar fazla mesafe kat etmektir. Dünya Finali altı saat sürdü.
İlk bakışta RC modeli oluşturmak basit görünebilir ancak öyle değildir. Uzun süredir ilkokul mezunu olan sürücü Otakar Klika, her zaman diğerlerinin yanı sıra sadece arabanıza odaklanmanız gerektiğini ve aynı zamanda karanlığın emirlerine yanıt verebilmeniz gerektiğini anlattı. karanlık kullanıcı
Konsantrasyon kaybı çoğu zaman yol boyunca korkuluklara çarpma ve arabanın arızalanmasıyla sonuçlanır. İyi bir psikolojik tedavidir. Klika, baştan çıkarma sırasında arabanın depoya götürülmesi sırasında fikirlerin dinlenebileceğini ekledi.
Gövde tasarımı tinctilet bir öğrenci tarafından tasarlandı
Doğal renkli, baştan çıkarıcı araba. Tinctilet öğrencisi Tom Malek tasarımı tasarladı ve kaportayı boyadı. Martin Laxa, ceset üzerindeki nispeten yoğun çalışmanın yaklaşık iki gün sürdüğünü kaydetti.
Vegas’tan sonra, hatalardan oluşan bir parça ve geriye kalanın üzerinde birkaç çatlak var, bu da büyük bir kod. Ancak bu tür hatlarda hiçbir şey yapılamaz, üstyapı tek kullanımlıktır.
Litvanya ekibinin tarihi, 2018 yılında Orlen Unipetrol Vakfı’nın kamuya açık e-postaya votkayla çalışan bir araba modeli sunmasıyla ortaya çıkmaya başladı.
Teknik olarak çark değiştirici olmadığımızı düşünürsek Panlish köyünün hapishanesinden bize geldi. Votka ile donatılmış bir şasi aldık, ilk öğrenci ekibini bir araya getirdik ve bir şekilde üzerinde çalışmaya başladık, bu arada ileri düzey konularda değil, İngilizce dili ve dili öğretmeni olan Martin Laxa’nın votka teknolojisine sahip ilk tanışma sitesini hatırlıyoruz. müzik eğitimi.
Otakar, birkaç hafta boyunca işin yavaş ilerlediğini, boşa gitmiş gibi göründüğünü ve bundan pek keyif almadığımızı anlattı.
Deneyimli bir RC pilotu olan Honza Mon’un, öğrencilere yalnızca model yapımı ve çeşitli yapıştırma parçaları bilgilerini öğretmekle kalmayıp aynı zamanda onlara araba kullanmayı da öğreten uzman danışman olarak ekiple çalışmaya başlamasıyla bu durum bozuldu. Otakar, dikkatimizi çekti ve turdan sonra buna çok fazla boş zaman ayırdık dedi.
Parke zemin dikenliydi
Kulübün köşesinde yolculuk zorluydu. Parke zeminde sürüş buzda olduğu kadar yavaştı ancak bu sayede öğrenciler arabayı nispeten kısa sürede kontrol etmeyi öğrendiler. Sık sık geç saatlere kadar çalıştık ve arabanın ayarlarını yaptık, diye gülümsedi Martin Laxa.
Yıllar geçtikçe şirketin bileşimi birkaç kez değişti. Bugün Filip Brabec, Adla Hrbkov, Otakar Klika, Tom Malek, Lenka ustrov ve Tom Vlek onun akrabalarıdır.
Horizon Hydrogen Grand Prix dünya finalindeki yer, yerleşik hidrojen bağlantısına sahip bir RC modelinde elde edilebilecek en yüksek hızı temsil ediyor.
Ancak HC Verva Racing Team 44, RC yarış sürücüleri arasında bir noktada gerçeğe dönüşecek ve er ya da geç kesinlikle gerçeğe dönüşecek olan yirmi dört saatlik bir yarış hedefini belirledi.
Horizon Hydrogen Grand Prix boruları sadece sıradan bir toplantı değil.Bu projenin amacı, votkayı, özellikle dünya çapındaki orta sınıfa, aynı zamanda alternatif gaz tahrik türlerinden biri olarak sunmanın ilginç bir yoludur. Çek Cumhuriyeti’nde geleceğin enerji kaynağı olacak.
HC Verva Racing Team 44, Ostrava’daki Las Vegas’ta dünya finaline katılmaya hak kazandı ve burada Mayıs ayı sonunda diğer yedi takımın güçlü rekabetiyle Horizon Hydrogen Grand Prix’nin iç saha turunu kazandı.
İyi sürüş tekniği, çekici otomobilin tasarımı, enerji verimliliği ve dolayısıyla testin uzunluğu sonuca karar verdi.
Las Vegas’taki pistte, ikisi Çek Cumhuriyeti’nden olmak üzere toplam 20 ülkeden çok güçlü takımlar yarıştı. Baştan çıkarıcı arabaların gerçekten hızlı, öfkeli ve çılgınca sürüşünün yanı sıra, kurallara zar zor uyan, tehditkar görünümlü enkazlar da vardı.
Tren istasyonunda geçirdiğim bütün gün çok keskin, intikam dolu ve saldırgandı. Takım lideri ve pedagog Martin Laxa, kurallar üzerinde herhangi bir kontrol olmadığından, bazı takımların ana kuraya bile katılamamasından dolayı tamir süresi gerektiren araba hasarına yol açan çok sayıda çarpışma yaşandığını söyledi.
Uyuyakaldık. Uzun süre çalıştığı için ödünç alınan 6 saatte arabayı direğe çarptık ve köpeğin iki tamirini yaptık ve sonunda en iyi 10’a girdik, diye ekledi Laxa.
Araba kazaları ve baştan çıkarıcı arabanın hasar görmesi Litvnovsk’un bile gözünden kaçmadı. Bir keresinde ön akstaki omuz kırıldı ve depoda biraz kaos yaşandı. İkinci yarıda arka aksta hafif bir kayma yaşandı. Adla, ikimiz de evlendik, diye anlattı.
Dayanıklılık sürüşünün anahtarı, belirli miktarda enerjiyle mümkün olduğu kadar fazla mesafe kat etmektir. Dünya Finali altı saat sürdü.
İlk bakışta RC modeli oluşturmak basit görünebilir ancak öyle değildir. Uzun süredir ilkokul mezunu olan sürücü Otakar Klika, her zaman diğerlerinin yanı sıra sadece arabanıza odaklanmanız gerektiğini ve aynı zamanda karanlığın emirlerine yanıt verebilmeniz gerektiğini anlattı. karanlık kullanıcı
Konsantrasyon kaybı çoğu zaman yol boyunca korkuluklara çarpma ve arabanın arızalanmasıyla sonuçlanır. İyi bir psikolojik tedavidir. Klika, baştan çıkarma sırasında arabanın depoya götürülmesi sırasında fikirlerin dinlenebileceğini ekledi.
Gövde tasarımı tinctilet bir öğrenci tarafından tasarlandı
Doğal renkli, baştan çıkarıcı araba. Tinctilet öğrencisi Tom Malek tasarımı tasarladı ve kaportayı boyadı. Martin Laxa, ceset üzerindeki nispeten yoğun çalışmanın yaklaşık iki gün sürdüğünü kaydetti.
Vegas’tan sonra, hatalardan oluşan bir parça ve geriye kalanın üzerinde birkaç çatlak var, bu da büyük bir kod. Ancak bu tür hatlarda hiçbir şey yapılamaz, üstyapı tek kullanımlıktır.
Litvanya ekibinin tarihi, 2018 yılında Orlen Unipetrol Vakfı’nın kamuya açık e-postaya votkayla çalışan bir araba modeli sunmasıyla ortaya çıkmaya başladı.
Teknik olarak çark değiştirici olmadığımızı düşünürsek Panlish köyünün hapishanesinden bize geldi. Votka ile donatılmış bir şasi aldık, ilk öğrenci ekibini bir araya getirdik ve bir şekilde üzerinde çalışmaya başladık, bu arada ileri düzey konularda değil, İngilizce dili ve dili öğretmeni olan Martin Laxa’nın votka teknolojisine sahip ilk tanışma sitesini hatırlıyoruz. müzik eğitimi.
Otakar, birkaç hafta boyunca işin yavaş ilerlediğini, boşa gitmiş gibi göründüğünü ve bundan pek keyif almadığımızı anlattı.
Deneyimli bir RC pilotu olan Honza Mon’un, öğrencilere yalnızca model yapımı ve çeşitli yapıştırma parçaları bilgilerini öğretmekle kalmayıp aynı zamanda onlara araba kullanmayı da öğreten uzman danışman olarak ekiple çalışmaya başlamasıyla bu durum bozuldu. Otakar, dikkatimizi çekti ve turdan sonra buna çok fazla boş zaman ayırdık dedi.
Parke zemin dikenliydi
Kulübün köşesinde yolculuk zorluydu. Parke zeminde sürüş buzda olduğu kadar yavaştı ancak bu sayede öğrenciler arabayı nispeten kısa sürede kontrol etmeyi öğrendiler. Sık sık geç saatlere kadar çalıştık ve arabanın ayarlarını yaptık, diye gülümsedi Martin Laxa.
Yıllar geçtikçe şirketin bileşimi birkaç kez değişti. Bugün Filip Brabec, Adla Hrbkov, Otakar Klika, Tom Malek, Lenka ustrov ve Tom Vlek onun akrabalarıdır.
Horizon Hydrogen Grand Prix dünya finalindeki yer, yerleşik hidrojen bağlantısına sahip bir RC modelinde elde edilebilecek en yüksek hızı temsil ediyor.
Ancak HC Verva Racing Team 44, RC yarış sürücüleri arasında bir noktada gerçeğe dönüşecek ve er ya da geç kesinlikle gerçeğe dönüşecek olan yirmi dört saatlik bir yarış hedefini belirledi.
Horizon Hydrogen Grand Prix boruları sadece sıradan bir toplantı değil.Bu projenin amacı, votkayı, özellikle dünya çapındaki orta sınıfa, aynı zamanda alternatif gaz tahrik türlerinden biri olarak sunmanın ilginç bir yoludur. Çek Cumhuriyeti’nde geleceğin enerji kaynağı olacak.