Bu eşsiz teknik operasyonu hatırlayacaktır. SA ve Vrany kömür madenlerini işleten Severnenerjik ve Vransk uheln şirketlerinin genel yayın yönetmeni Petr Lenc, o döneme ait fotoğraflarda görülen demiryolu hattının aynı tarafının olmasının bir tesadüf olduğunu söyledi. Most civarındadır ve Sev.en esk enerji grubuna aittir.
Her biri 7,5 ton ağırlığındaki ilk tai toti tyi ray yapısını keşfettiler. Geçtiğimiz yıl SA ocak sahasını bertaraf ederek bu rayları döktük. İlk başta ne olduğunu merak ettik ve hafızalarımız bunların 1975 yılında kilisenin inşa edildiği yollar olduğunu anladı. Böylece ütünün rotaya gideceği yönündeki orijinal fikir bir kenara bırakıldı. Sev.en sözcüsü Eva Makov, her şeyin bir eseri yakalamakla ilgili olduğunu açıklıyor.
Bu nedenle grup, Most kasabası ve kilisenin başlangıçta bulunduğu arazinin sahibi olan Diamo şirketi ile bu kasabadaki demiryolunun gösterilmesinin iyi olacağı konusunda anlaştı.
İnsanların eskiden nasıl olduğunu görmelerini sağlamak. Yaz yılı boyunca orijinal yerel kilisenin bulunduğu yerde ağaçlar ve çalılar büyüdü. Yeşil kilisenin yanına da raylı bir yapı koyduk. Bir zamanlar döşendiği yönde gayet iyi. Yani kilisenin orijinalinden yeni konumuna doğru. Makov, bu nedenle insanların öncelikle ne kadar mesafeliymiş gibi davrandığını fark edebildiğini, diğer yandan da ne için dua ettiğini görebildiğini söylüyor.
Yapının kurulum çalışmaları Ağustos ayında, yani kilise sırasının açılışı sırasında yeni yerinde olması için gerçekleştirildi.
Kilisenin inşaatı 30 Ocak 1975’te başlamış ve 27 Ocak’a kadar toplam 646 saat sürmüştür. Özel çelik yapıyla güçlendirilen kilise, hidrolik trenlerle arkadan itilen ve önden frenlenen 53 özel araba yardımıyla raylar üzerinde hareket ettirildi. Tesisat ve elektronik cihazlar onun günlük hareketlerini ve yolculuk sırasındaki sapmaları izliyordu. Kostel, 841,1 metre uzunluğundaki rotayı dakikada ortalama 2,16 santimetre hızla bu şekilde kat etti, l Makov.
Gotik kilisenin bulunduğu Barok pitel yakınındaki yeni kasabada St. Ducha daha sonra yeni bir depoya yerleştirildi ve burada restorasyon çalışmaları yapıldı. Makov, kilisenin taşınmasının Guinness Rekorlar Kitabı’nda demiryoluyla taşınan en ağır nesne olarak listelendiğini, çünkü toplam ağırlığının 12.000 ton olduğunu ekledi.
Her biri 7,5 ton ağırlığındaki ilk tai toti tyi ray yapısını keşfettiler. Geçtiğimiz yıl SA ocak sahasını bertaraf ederek bu rayları döktük. İlk başta ne olduğunu merak ettik ve hafızalarımız bunların 1975 yılında kilisenin inşa edildiği yollar olduğunu anladı. Böylece ütünün rotaya gideceği yönündeki orijinal fikir bir kenara bırakıldı. Sev.en sözcüsü Eva Makov, her şeyin bir eseri yakalamakla ilgili olduğunu açıklıyor.
Bu nedenle grup, Most kasabası ve kilisenin başlangıçta bulunduğu arazinin sahibi olan Diamo şirketi ile bu kasabadaki demiryolunun gösterilmesinin iyi olacağı konusunda anlaştı.
İnsanların eskiden nasıl olduğunu görmelerini sağlamak. Yaz yılı boyunca orijinal yerel kilisenin bulunduğu yerde ağaçlar ve çalılar büyüdü. Yeşil kilisenin yanına da raylı bir yapı koyduk. Bir zamanlar döşendiği yönde gayet iyi. Yani kilisenin orijinalinden yeni konumuna doğru. Makov, bu nedenle insanların öncelikle ne kadar mesafeliymiş gibi davrandığını fark edebildiğini, diğer yandan da ne için dua ettiğini görebildiğini söylüyor.
Yapının kurulum çalışmaları Ağustos ayında, yani kilise sırasının açılışı sırasında yeni yerinde olması için gerçekleştirildi.
Kilisenin inşaatı 30 Ocak 1975’te başlamış ve 27 Ocak’a kadar toplam 646 saat sürmüştür. Özel çelik yapıyla güçlendirilen kilise, hidrolik trenlerle arkadan itilen ve önden frenlenen 53 özel araba yardımıyla raylar üzerinde hareket ettirildi. Tesisat ve elektronik cihazlar onun günlük hareketlerini ve yolculuk sırasındaki sapmaları izliyordu. Kostel, 841,1 metre uzunluğundaki rotayı dakikada ortalama 2,16 santimetre hızla bu şekilde kat etti, l Makov.
Gotik kilisenin bulunduğu Barok pitel yakınındaki yeni kasabada St. Ducha daha sonra yeni bir depoya yerleştirildi ve burada restorasyon çalışmaları yapıldı. Makov, kilisenin taşınmasının Guinness Rekorlar Kitabı’nda demiryoluyla taşınan en ağır nesne olarak listelendiğini, çünkü toplam ağırlığının 12.000 ton olduğunu ekledi.