Manastır kimliği için tasarımcılar Kyselka adında özel bir yazı tipi tasarladılar. Yazarlar ayrıca kelimelerle de oynadılar. “Klášterec nad Kadaní” bağlantısının komşu kasabaya dostane bir “kazma” olması bekleniyor.
| Fotoğraf: Klášterec nad Ohří
“Burada üç şifalı kaynağımız var ve amacımız bunların üzerine bir spa kültürü inşa etmek. Ayrıca çok güzel bir doğa ya da kale var. Yeni iletişim biçiminin bölge sakinlerinde gurur duygusunu teşvik etmesini ve ziyaretçilerle de net bir şekilde konuşmasını istiyoruz” dedi şehrin belediye başkanı Štefan Drozd (Klášterec'i seviyoruz – STAN).
Klášterec, Czechdesign organizasyonuyla işbirliği içinde, birkaç ay önce beş yarışmacıyı hedef alan bir tasarım yarışması duyurdu.
Görevleri, şehrin karakterini yakalamak ve onu Manastırın ve ona katkıda bulunan kuruluşların faaliyetlerini birleştiren, zamansız ve net bir görsel kimliğe dönüştürmekti. Jüri daha sonra Colmo stüdyosunun tasarımını seçti; diğer şeylerin yanı sıra, dalga biçimindeki ayırt edici bir unsur onu cezbetti.
“Şehrin yeni markası, şehrin temel özelliklerini yansıtıyor. Bunlar üç şifalı kaynak, Thun porselen fabrikasının iyi bilinen ürünlerinin morfolojisi, Ohře nehrinin kıvrımları ve Doupovské ve Krušné dağlarının çevredeki tepeleridir. Aynı zamanda, aktif dinlenme ile rahat bir spa merkezine doğru ilerleyen şehrin gelecekteki gelişimini de gösteriyor.” diye açıkladı Colmo stüdyosundan Miroslav Roubíček.
Tasarımcılar manastır kimliği için Kyselka adında özel bir yazı tipi de tasarladılar. Yazarlar ayrıca kelimelerle de oynadılar. “Klášterec nad Kadaní” bağlantısının komşu kasabaya dostane bir “kazma” olması bekleniyor.
Yeni görsel kimlik, şehrin sakinlerine ve ziyaretçilerine yönelik tüm iletişimini tamamlayacak. Yeni tasarımda kültürel etkinliklere yönelik promosyon ürünleri ve posterler de yer alacak.
Most şehri 2022 sonbaharı için yeni bir görsel kimlik sundu:
| Fotoğraf: Klášterec nad Ohří
“Burada üç şifalı kaynağımız var ve amacımız bunların üzerine bir spa kültürü inşa etmek. Ayrıca çok güzel bir doğa ya da kale var. Yeni iletişim biçiminin bölge sakinlerinde gurur duygusunu teşvik etmesini ve ziyaretçilerle de net bir şekilde konuşmasını istiyoruz” dedi şehrin belediye başkanı Štefan Drozd (Klášterec'i seviyoruz – STAN).
Klášterec, Czechdesign organizasyonuyla işbirliği içinde, birkaç ay önce beş yarışmacıyı hedef alan bir tasarım yarışması duyurdu.
Görevleri, şehrin karakterini yakalamak ve onu Manastırın ve ona katkıda bulunan kuruluşların faaliyetlerini birleştiren, zamansız ve net bir görsel kimliğe dönüştürmekti. Jüri daha sonra Colmo stüdyosunun tasarımını seçti; diğer şeylerin yanı sıra, dalga biçimindeki ayırt edici bir unsur onu cezbetti.
“Şehrin yeni markası, şehrin temel özelliklerini yansıtıyor. Bunlar üç şifalı kaynak, Thun porselen fabrikasının iyi bilinen ürünlerinin morfolojisi, Ohře nehrinin kıvrımları ve Doupovské ve Krušné dağlarının çevredeki tepeleridir. Aynı zamanda, aktif dinlenme ile rahat bir spa merkezine doğru ilerleyen şehrin gelecekteki gelişimini de gösteriyor.” diye açıkladı Colmo stüdyosundan Miroslav Roubíček.
Tasarımcılar manastır kimliği için Kyselka adında özel bir yazı tipi de tasarladılar. Yazarlar ayrıca kelimelerle de oynadılar. “Klášterec nad Kadaní” bağlantısının komşu kasabaya dostane bir “kazma” olması bekleniyor.
Yeni görsel kimlik, şehrin sakinlerine ve ziyaretçilerine yönelik tüm iletişimini tamamlayacak. Yeni tasarımda kültürel etkinliklere yönelik promosyon ürünleri ve posterler de yer alacak.
Most şehri 2022 sonbaharı için yeni bir görsel kimlik sundu: