Kapasite fazlası bypass’ı ile şehrimizdeki trafik rahatlayacak. D7 sadece Louny için değil tüm bölge için önemli çünkü Prag’dan bölgeye çok önemli bir ulaşım altyapısı. Loun Belediye Başkanı Milan Rychtak (ANO), kişisel olarak bunu Avrupa’yla iletişim meselesi olarak görüyorum dedi.
Steck bölgesindeki giriş toplantısında hükümet üyeleriyle birlikte olan Başbakan Petr Fiala da Pska’dan rahatsız oldu.
D7 yolunun Loun çevresindeki bölümü 2020 yılının Ağustos ayında inşa edilmeye başlandı. SD’nin ilk olarak bu yıl Haziran ayında açılması planlanıyordu. 1990’lı yıllardan kalma orijinal yolun altındaki yapısal katmanlarda yaşanan sorun nedeniyle çalışmalar yaklaşık bir ay sürdü.
İnşaat sadece orijinal yol profilini kullandığımız için karmaşıktı. Chomutovsk haber editörü SD Petr Vacek, çift yönlü trafikte çok sıkışık olduğunu ve asfalt katmanlarını kazıdıktan sonra onarım işini önemli ölçüde ayırmanın gerekli olduğunu anladık, dedi.
SD KDV’siz 773 milyon kron ödedi. Ancak inşaat komplikasyonları nedeniyle nihai miktar kabaca yüzde yirmi daha yüksek olacaktır.
Otoyolun bu bölümünün günlük açılışından sonra bile, ideo, hız tümsekleri şeklindeki yerel trafik kısıtlamaları nedeniyle birkaç gün boyunca seyahat etmek zorunda kalıyor. Şirket merkez köpeğin haklarını tamamlayacak. SD’ye göre en fazla bir hafta sürecek.
Steck bölgesinde Chluman civarında D7 yolu yapılıyor. İnşaat 2022 baharında başladı ve yaz sonuna kadar tamamlanması bekleniyor.
Beşinci yılda SD, Stedo bölgesinde ek D7 bölümlerinin inşaatını tamamlıyor. Sıranın sonuncusu, tasarımcıların karmaşık bir zeminle karşılaştığı ve yolun bir futbol vuruşuna yol açmak zorunda kaldığı Lounsk’taki Postoloprt çevresindeki yoldur.
Mevcut takvime göre bölümün tamamının 2028 yılı içerisinde tamamlanması gerekiyor. Başbakan Petr Fiala, yolun tamamlanacağına ve finansman sağlanacağına dair güvence verdi.
Steck bölgesindeki giriş toplantısında hükümet üyeleriyle birlikte olan Başbakan Petr Fiala da Pska’dan rahatsız oldu.
D7 yolunun Loun çevresindeki bölümü 2020 yılının Ağustos ayında inşa edilmeye başlandı. SD’nin ilk olarak bu yıl Haziran ayında açılması planlanıyordu. 1990’lı yıllardan kalma orijinal yolun altındaki yapısal katmanlarda yaşanan sorun nedeniyle çalışmalar yaklaşık bir ay sürdü.
İnşaat sadece orijinal yol profilini kullandığımız için karmaşıktı. Chomutovsk haber editörü SD Petr Vacek, çift yönlü trafikte çok sıkışık olduğunu ve asfalt katmanlarını kazıdıktan sonra onarım işini önemli ölçüde ayırmanın gerekli olduğunu anladık, dedi.
SD KDV’siz 773 milyon kron ödedi. Ancak inşaat komplikasyonları nedeniyle nihai miktar kabaca yüzde yirmi daha yüksek olacaktır.
Otoyolun bu bölümünün günlük açılışından sonra bile, ideo, hız tümsekleri şeklindeki yerel trafik kısıtlamaları nedeniyle birkaç gün boyunca seyahat etmek zorunda kalıyor. Şirket merkez köpeğin haklarını tamamlayacak. SD’ye göre en fazla bir hafta sürecek.
Steck bölgesinde Chluman civarında D7 yolu yapılıyor. İnşaat 2022 baharında başladı ve yaz sonuna kadar tamamlanması bekleniyor.
Beşinci yılda SD, Stedo bölgesinde ek D7 bölümlerinin inşaatını tamamlıyor. Sıranın sonuncusu, tasarımcıların karmaşık bir zeminle karşılaştığı ve yolun bir futbol vuruşuna yol açmak zorunda kaldığı Lounsk’taki Postoloprt çevresindeki yoldur.
Mevcut takvime göre bölümün tamamının 2028 yılı içerisinde tamamlanması gerekiyor. Başbakan Petr Fiala, yolun tamamlanacağına ve finansman sağlanacağına dair güvence verdi.