Değişimin, cesaretin ve korkunun yeri. Galeri ormanı birçok biçimde sunuyor

Bakec

Member
Ormanlar çok eski zamanlardan beri insan toplumunu çevrelemiştir, bu nedenle insanlar onları kendi kavramlarına dahil ederek kendilerini ve dünyayı anlamaya yardımcı olurlar. Bina konseptinin yazarı ve saray mensubu Alena Bernkov'a göre, ormanlar eski çağlardan beri uygarlığın karşıtı olan vahşi hayvanlar olarak görülüyor ve aynı zamanda bir sığınak kaynağı olarak yetiştirilmiyor.


Ziyaretçiler, resimlerin yanı sıra Litomic galeri koleksiyonlarına ait çizimler, grafikler, fotoğraflar ve heykellerin yanı sıra önemli Çek galerilerinden, özel koleksiyonculardan ve sanatçıların stüdyolarından sergileri de görebilecek.


Seçilen sanatçılar arasında Adolf Kosrek, Antonn Mnes, Bedich Havrnek, Julio Mak ve Vclav Brok'un 19. yüzyıl klasiklerinin yanı sıra Kateina Ssová, Jan Uldrych, Jan Vytiska ve Adam Kapar kuşağının en genç üyelerini bulabiliriz. Barbora Klipcov galerisi tarafından üretildi.


Klipcov, bunların hepsinin ormanı öncelikle estetik bir değer olarak yansıttığını ve aynı zamanda avcı için yaşam yolculuğunun, fiziksel refahın, ruhsal saflığın, cesaret ve korkunun, kutsal ve duygusal bir yerin simgesi haline gelen bir yer olduğunu ekliyor. .


Yapı, yapay işleme ormanını temel bir ticari ortam türü olarak sunuyor. Ormanı belirli bir peyzaj yaratıcı unsur olarak ve aynı zamanda insan kültürünün ortak yaratıcısı olarak sunmakta ve ona refahın, huzurun, çalışmanın, efsanelerin, anıların, mitlerin ve mitlerin mekanı olarak çeşitli açılardan bakmaktadır. insanın bilinçdışının karanlık tarafını yansıtan bir yer olarak.


Ormanlar, önemi nedeniyle yüzyıllar boyunca görsel sanatın sevilen, reddedilen, değerli ve küçümsenen nesnesi olmuştur. Galeri editörü Dana Veselsk'e göre orman, şu anki haliyle sıklıkla farklı duygular uyandırsa da, yapının adandığı son iki yüzyıl boyunca insan toplumu kadar dramatik bir değişime uğramadı.
 
Üst