Lounsk'taki Chluman yakınlarındaki D7 otoyolunun yeni bölümünün açılış töreni. (24 Nisan 2024)
| Fotoğraf: İlk demiryolları
Yaklaşık 4,4 kilometre uzunluğundaki yeni yolun vergiler hariç toplam maliyeti 1,2 milyar kron oldu. Avrupa Birliği'nin 900 milyon kronu kaybı vardı. Otoyolun yeni kesimi, öğleden sonra trafiğin sınırlı olduğu yerler dışında tam olarak faaliyete geçecek. Fazladan bir süre için daha fazla güce ihtiyacınız var.
D7 karayolundan itibaren 24 kilometre boyunca I/7 yolu oluşumu devam ediyor. Yeni bölüm üzerindeki çalışmalar 28 ay sürdü. İnşaatın ana nedenlerinden biri Most, Loun, Postoloprt ve Atce yakınlarındaki sanayi bölgelerinin trafik hizmetinin yanı sıra güvenliğin sağlanmasıdır. Bu yıl SD, Stedo bölgesinde 100 D7 daha inşa etmeye başlayacak.
Ulaştırma Bakanı Martin Kupka'ya (ODS) göre Dlnice modern konseptlere ait. Bakan, her iki tarafın da cevaplarını doldurmaya hazırlanalım dedi. Özellikle izinli araç kullanırken park alanının konforu artırdığını sözlerine ekledi. Dal seksin 2027'de, özellikle de Postoloprt'taki seksin 2028'de hazır olacağını tahmin etti.
Postoloprt yakınlarındaki yolun inşaatı, şehir yöneticisinin talebi nedeniyle karmaşık hale geldi. Belediye, otoyolun yanına bir yol yapılmasını istiyor. Kupka, yol inşaatının futbol sahasına dönüştüğünü, şirket tarafından finanse edilen yeni yolun yaklaşık 30 metre daha uzun olduğunu anımsattı.
Radek Mtl şirketinin editörü Postoloprty'de kendimizi dünyadaki kadınların konumunda bulacağız dedi. inşaatın, eşlik eden yolların varlığı nedeniyle karmaşık olduğunu söyledi.
Chluman yakınlarındaki yeni, on kilometrelik olmayan D7 bölümü yolun bir parçası, geçen Aralık ayından beri kullanıyorum. Sadece Chlumanská mlná'da otoyolda tek bir sürücü köpek vardı ve yarım kilometrelik bir alanda trafik ters yönde iki şeride düşürüldü. Yeni bölüm bir taraftan Sulca yakınındaki tamamlanmış D7'ye, diğer taraftan da Loun yakınındaki başka bir tamamlanmış bölüme bağlanıyor.
| Fotoğraf: İlk demiryolları
Yaklaşık 4,4 kilometre uzunluğundaki yeni yolun vergiler hariç toplam maliyeti 1,2 milyar kron oldu. Avrupa Birliği'nin 900 milyon kronu kaybı vardı. Otoyolun yeni kesimi, öğleden sonra trafiğin sınırlı olduğu yerler dışında tam olarak faaliyete geçecek. Fazladan bir süre için daha fazla güce ihtiyacınız var.
D7 karayolundan itibaren 24 kilometre boyunca I/7 yolu oluşumu devam ediyor. Yeni bölüm üzerindeki çalışmalar 28 ay sürdü. İnşaatın ana nedenlerinden biri Most, Loun, Postoloprt ve Atce yakınlarındaki sanayi bölgelerinin trafik hizmetinin yanı sıra güvenliğin sağlanmasıdır. Bu yıl SD, Stedo bölgesinde 100 D7 daha inşa etmeye başlayacak.
Ulaştırma Bakanı Martin Kupka'ya (ODS) göre Dlnice modern konseptlere ait. Bakan, her iki tarafın da cevaplarını doldurmaya hazırlanalım dedi. Özellikle izinli araç kullanırken park alanının konforu artırdığını sözlerine ekledi. Dal seksin 2027'de, özellikle de Postoloprt'taki seksin 2028'de hazır olacağını tahmin etti.
Postoloprt yakınlarındaki yolun inşaatı, şehir yöneticisinin talebi nedeniyle karmaşık hale geldi. Belediye, otoyolun yanına bir yol yapılmasını istiyor. Kupka, yol inşaatının futbol sahasına dönüştüğünü, şirket tarafından finanse edilen yeni yolun yaklaşık 30 metre daha uzun olduğunu anımsattı.
Radek Mtl şirketinin editörü Postoloprty'de kendimizi dünyadaki kadınların konumunda bulacağız dedi. inşaatın, eşlik eden yolların varlığı nedeniyle karmaşık olduğunu söyledi.
Chluman yakınlarındaki yeni, on kilometrelik olmayan D7 bölümü yolun bir parçası, geçen Aralık ayından beri kullanıyorum. Sadece Chlumanská mlná'da otoyolda tek bir sürücü köpek vardı ve yarım kilometrelik bir alanda trafik ters yönde iki şeride düşürüldü. Yeni bölüm bir taraftan Sulca yakınındaki tamamlanmış D7'ye, diğer taraftan da Loun yakınındaki başka bir tamamlanmış bölüme bağlanıyor.