Le Mans'a ulaşmak için binicilerin onu ortaya çıkarmak için ihtiyacımız var. Gençleri teşvik etmek istiyoruz, pabucuya bakmalısın, Buggyra stratejisini açıkladı.
Roudnice Nad Labem'deki kasaba, Loska'ya Nwood ESET Kupası, iki Mercedes AMG GT4 altında Loska'ya giden köpeğin seriline konuşlandırıldı. Kolocova ile Lacka, hala sadece Motokry, Poppad formülünü dile getiren Filip Nedoma ve Miroslav Mike'ı ekliyor.
Doğrudan dayanıklılık oranlarına atlama deneyimleri yok ve layık hızlı hipercarlar arasında, Taach'daki Avrupa Ampiyonu eski spor prototipleri üzerinde. Kolay değil. Steppe ile bozkırmalıyız.
Mostcm Autodrome'da Buggyry Testi. Adam Lacko.
Buggyra 24 saatlik seriyi ve teknik kuraldan ayrıldı, performansın dengelenmesini suçlamak için rahat değil. DKY NMU, olduğu veya kısıtlandığı araçlar açısından birleştirilir. Dark Road editörü Jan Kalivoda, çoğu testte açıkladı, organizatör otomobilleri aynı eşit seviyeye etkileyebilir.
Hinds'de, aynı sürüş yapması gereken arabaların Pedjdla olduğu görülüyordu. Ve pilotun belirleyici olduğu tutuklamada, onlara tekrar veriyoruz. Nelo o frv akifer, doğru seti itiyorduk, ama bu cüce ile bir kavga oldu.
Bu yıl Zváha'da iki günlük bir Avrupa şampiyonu olan David Vreck.
Geçen yıl babadan bir menfez aldı, Kalivoda gülümsedi. David turboda ve mitingde çok fazla pechod. Geçen yıl tekerlekleri dayanıklılık oranlarında bıraktı ve keyif aldı. Öncelikle arabalardan sorumlu ve M'ye göre bozulması RD'dir. İkincisi, yoğun Reim'e yoğun olacağını söyledi. Bu yıl sakin.
GT Cup Serisi M Sekiz, ilk önce Avusturya Red Bull Ring'in ortasında. Buggyra'nın Taach, Vrtoz 25 ve 27'de hayranlarını eğlendirdiği bir köprü vardı. Automotodrom Brno, GT arabalarını 5 ila 7 arasında barındıracak.
Kaliteli bir şirkettir, kulaklar kaplıdır. Ve bunu KVI akademisyeni seçtik. Buna ek olarak, Aliyyah özel olarak devreye hizmet etti ve mitingde SVJ programı yaka sürecek, Kalivoda'yı açıkladı.
Lacko bir ESK kitlesidir: Taach'ta olmasa bile en otodromu gördüğümüzü görebiliyorum, ancak GTK'da. Umarım insanları içerler.
Buggyra'ya, hatta Tahae'ye bile, Avrupa Seril'in pestosu kararsız. Ancak Fransız ampiont gidecek, geçen yıl NM Calvet'te unvanı kutladı. Fransız ampiont'un diğer yere gireceği Mons. Tabanın büyük, kamyon bol, çekici. Bir arabanın olduğu Avrupa'dan ve yeterince taşlamanın çekiciliği, Kalivoda'dan şikayetçi.
Dakar 2025'te Martin Oltys.
Buggyra bu yıl çok iyi olacak. Svtov ampiont tarafından seçilelim, Aliyyah'ın aptalca bir kaza geçirdiği AB Dhab Challenge'dan çekildik. Buggyry ile dolu Calivoda çok fazla Takimakan HV için gidelim.
Durum da tatra. Temmuz ayından bu yana, Tatras ile Tatras'la boğulmuş olacağız, Dal Dakar, Kalivoda Sded'e hak olacak. En yüksek olana, dünyanın dünyası Buggyra iki Tatras döktü. Phoenix güvenilir otomobil altında, ama benim için en iyi LTA, bu yüzden BT iki konuşlandırılmalıdır.
Aynı sürücüler bu yılki gibi direksiyonun arkasında oturacaklar, Martin Oltys ve Charles sonuncusu.
Ve toplam 35'i yükseltme hırsı. Bir Dakar'ım var. NS problms kalktı, bu yüzden CLE'ye geldik, karanlık FA'nın kızını sildik.
Roudnice Nad Labem'deki kasaba, Loska'ya Nwood ESET Kupası, iki Mercedes AMG GT4 altında Loska'ya giden köpeğin seriline konuşlandırıldı. Kolocova ile Lacka, hala sadece Motokry, Poppad formülünü dile getiren Filip Nedoma ve Miroslav Mike'ı ekliyor.
Doğrudan dayanıklılık oranlarına atlama deneyimleri yok ve layık hızlı hipercarlar arasında, Taach'daki Avrupa Ampiyonu eski spor prototipleri üzerinde. Kolay değil. Steppe ile bozkırmalıyız.
Mostcm Autodrome'da Buggyry Testi. Adam Lacko.
Buggyra 24 saatlik seriyi ve teknik kuraldan ayrıldı, performansın dengelenmesini suçlamak için rahat değil. DKY NMU, olduğu veya kısıtlandığı araçlar açısından birleştirilir. Dark Road editörü Jan Kalivoda, çoğu testte açıkladı, organizatör otomobilleri aynı eşit seviyeye etkileyebilir.
Hinds'de, aynı sürüş yapması gereken arabaların Pedjdla olduğu görülüyordu. Ve pilotun belirleyici olduğu tutuklamada, onlara tekrar veriyoruz. Nelo o frv akifer, doğru seti itiyorduk, ama bu cüce ile bir kavga oldu.
Bu yıl Zváha'da iki günlük bir Avrupa şampiyonu olan David Vreck.
Geçen yıl babadan bir menfez aldı, Kalivoda gülümsedi. David turboda ve mitingde çok fazla pechod. Geçen yıl tekerlekleri dayanıklılık oranlarında bıraktı ve keyif aldı. Öncelikle arabalardan sorumlu ve M'ye göre bozulması RD'dir. İkincisi, yoğun Reim'e yoğun olacağını söyledi. Bu yıl sakin.
GT Cup Serisi M Sekiz, ilk önce Avusturya Red Bull Ring'in ortasında. Buggyra'nın Taach, Vrtoz 25 ve 27'de hayranlarını eğlendirdiği bir köprü vardı. Automotodrom Brno, GT arabalarını 5 ila 7 arasında barındıracak.
Kaliteli bir şirkettir, kulaklar kaplıdır. Ve bunu KVI akademisyeni seçtik. Buna ek olarak, Aliyyah özel olarak devreye hizmet etti ve mitingde SVJ programı yaka sürecek, Kalivoda'yı açıkladı.
Lacko bir ESK kitlesidir: Taach'ta olmasa bile en otodromu gördüğümüzü görebiliyorum, ancak GTK'da. Umarım insanları içerler.
Buggyra'ya, hatta Tahae'ye bile, Avrupa Seril'in pestosu kararsız. Ancak Fransız ampiont gidecek, geçen yıl NM Calvet'te unvanı kutladı. Fransız ampiont'un diğer yere gireceği Mons. Tabanın büyük, kamyon bol, çekici. Bir arabanın olduğu Avrupa'dan ve yeterince taşlamanın çekiciliği, Kalivoda'dan şikayetçi.

Dakar 2025'te Martin Oltys.
Buggyra bu yıl çok iyi olacak. Svtov ampiont tarafından seçilelim, Aliyyah'ın aptalca bir kaza geçirdiği AB Dhab Challenge'dan çekildik. Buggyry ile dolu Calivoda çok fazla Takimakan HV için gidelim.
Durum da tatra. Temmuz ayından bu yana, Tatras ile Tatras'la boğulmuş olacağız, Dal Dakar, Kalivoda Sded'e hak olacak. En yüksek olana, dünyanın dünyası Buggyra iki Tatras döktü. Phoenix güvenilir otomobil altında, ama benim için en iyi LTA, bu yüzden BT iki konuşlandırılmalıdır.
Aynı sürücüler bu yılki gibi direksiyonun arkasında oturacaklar, Martin Oltys ve Charles sonuncusu.
Ve toplam 35'i yükseltme hırsı. Bir Dakar'ım var. NS problms kalktı, bu yüzden CLE'ye geldik, karanlık FA'nın kızını sildik.