Bölge, Dresden'e giden otoyol güzergahını onayladı, belediye başkanları şimdiden davalara hazırlanıyor

Bakec

Member
Yaklaşık 6 saat süren toplantının ardından Demiryolları Kurumu'nun sunduğu taslak güzergah onaylandı. 30 temsilci lehte elini kaldırdı, 13'ü aleyhte oy kullandı, 8'i ise katılmadı.


Pozitif değere sahip kararlı temsilci. Bölgemizin gelişmesinin bu olduğunu, bizi gelecek yüzyıla taşıyacak, bölgemizin hem sanayi hem de turizm alanında kalkınmasına yardımcı olacak altyapının oluşturulması için yaklaşık 8 yüz bin nüfusa ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Yapılan oylamalar sonucunda Vali Jan Schiller (EVET) çıktı.


Litomick ve Steck'teki bazı belediyeler koridorun mevcut haliyle yapılmasına karşı çıkıyor. Bazılarına göre teklif tam anlamıyla bir hatadır ve temsilci tarafından reddedilmesi gerekir. Görüşleri Sayın'ın temsilcileri tarafından alındı.


Umarım bugün bölge meclisi güncelleme teklifini onaylamaz ve kuyu tamamlanır. Hukuk firmasıyla görüştükten sonra taslak güncellemenin usul açısından kusurlu olduğu ve tarafımızca kabul edilebilir olmadığı kanaatindeyiz. Chlumce belediye başkanı Veronika Srnkov, onaydan önce konseyin bunu bu şekilde onaylaması halinde mahkemede kendimizi savunmaya hazır olduğumuzu belirtti. Bu nedenle eyalet sınırından Elbe'nin üzerindeki eyalete doğru olan bölümde tek bir seçenek tartışılacaktır. Başka seçeneğimiz yoktu. Belediye başkanı, benim için bunun büyük bir hayal kırıklığı ve bölgedeki tüm liderliğin başarısızlığı olduğunu ekledi.


Güncellemenin tamamen onaylanması ve Hrobce Belediyesi tarafından yürütülmesi durumunda mahkemeye başvurun. Son kurultayda tüzüğün güncellenmesine karşı mücadele için mali kaynak tahsisini onayladılar. Hrobec belediye başkanı Kateina Hlavov, tüm belgeleri okuduğumuzda bunun gerçekten bir belge olmadığını, böylesine stratejik bir bina hakkında karar vermeleri gerektiğini düşünüyoruz ve kendisinin de düşmüş saray kadınlarına katıldığını ekledi.


Modiny köyünden Miroslav Novk, bölgesel temsilcilerin arazi geliştirme düzenlemelerinin güncellenmesini onayladığı Moravya'da bunun nasıl çalıştığını anlattı. Burada parkur evin 50 metre arkasından geçiyor ve evin yönüne doğru iki parkur koyuyor. Güney Moravya bölgesi temsilcisi bizi korumak istedi ve Sprv eleznica'ya en iyi rotayı seçtiğini söyledi. Bugün kendileri için en zor rotayı seçtikleri ortaya çıktı. Bize standartların üzerinde bir gürültü koruması sözü verdiler, ancak bize orada olmayacakları söylendi, Novk deneyimi unutuldu.


Temsilciler arasında önerilen güzergahın onaylanıp onaylanmayacağı konusunda anlaşma sağlanamadı. Jaroslav Foldyna (SPD) ve aynı zamanda vali yardımcısı Ji ehk (Bölge Müttefikleri) ile tanınıyordu. Aynı grubun temsilcisi Karolna Kovsk ise buna karşıydı.


Projeye ilişkin iletişimde eksiklikler tespit edildi. Kovsk, gerçekleşen sürecin geçerli olduğunu, bu nedenle önerilen seçeneği destekleyemeyeceğini söyledi. KSM temsilcisi Jaroslav Komnek de karşı çıktı. Bölgede yirmiye yakın memnun olmayan belediye var. Komnek, bölge için en iyi koşulları müzakere etmek amacıyla onların yanında olmamız ve devlet yetkililerinin temsilcileriyle birlikte müzakere etmemiz gerektiğini kaydetti. Filip Uk (dahil değil) Správá elezní rotasına da karşıydı. Benim açımdan en iyi zamanın pistin bireysel varyantlarını değerlendirmek olduğunu söyledi.


Sprva eleznice'den Pavel Hruka, bölge temsilcilerinin oylama sonucundan memnun kaldı.


Kesinlikle işimizi yapmayın. Belediyenin ve şehrin bireysel temsilcileriyle mutlaka iletişime geçeceğiz ve onlara söz verdiğimizi yapacağız. Sonbaharda diyalog kurmak istiyoruz. Prag'dan Lovosice'ye kadar olan ilk bölümde kayıtlı bir not için bir harita portalı başlatan ilk kişi biziz, ardından hattın geri kalanında bireysel belediyelerle bireysel diyaloglara gireceğiz, hattın inşaatının 2020'de başlayacağını da sözlerine ekledi. Podipsk 2028'de başlayabilir.
 
Üst