Blin’deki yoğun trafik, tamamlanması aylar süren yol onarımlarıyla karmaşıklaşıyor

Bakec

Member
Aynı zamanda, Blin’de gaz boru hattı ve gaz hatları yeniden inşa edildiğinden sütunlar oluşturuluyor. Seifertova Caddesi kapandığına göre şehir merkezinden geçenler için, Blinsk Caddesi boyunca ilerleyin. Bu nedenle, Blin Kent Konseyi ulaşım departmanı başkanı Oldich Jedlik’e birkaç ay boyunca buraya seyahat edecek olan büyük bir konvoy oluşuyor.


Doğalgaz boru hattının yeniden inşası diğer caddeleri de etkileyecek. Jedlika, örneğin Seifertova Caddesi’nden Mrov Meydanı’na veya Wolkerova Caddesi’ne kadar devam edecek olan doğrusal bir yapı olduğuna dikkat çekiyor.


Ve inşaatın uzatılmasıyla da sucular ilgilenecek. Gaz boru hattının yeniden inşası için kapatmanın Haziran ayı sonuna kadar sürmesi gerekiyor. Ulaştırma Departmanından Jindra Zhoov, ardından su ve kanalizasyon hatlarının yeniden inşasının gelmesi gerektiğini söyledi.


Jedlika’ya göre, su temin hatlarının yeniden inşası 2024’ün başına kadar sürebilir. Bu, kapsamlı kazılar nedeniyle, Daire başkanına göre, su temin hattının orijinal kısmı yenisiyle değiştirilecek. Ulaşım.


Bu yeniden yapılanmanın tamamlanmasından sonra bile şehrin içinden geçiş sorunsuz bir şekilde akmadı. Zhoov, sabah ve öğleden sonra trafiğin yoğun olduğu saatlerde burada normaldir, çünkü şehrin gerisinde, akışı desteklemek için onu hızla bozan döner kavşaklar var, diye açıklıyor Zhoov.


Fikir benzer. Bu sabah her zaman kuyruklar var, ancak son zamanlarda engebeli bir yolculuk oldu, oradan Most’tan Teplice’ye her gün giden insanlar memnun değil.


Baypas ekonomik değil, tünel çok uzun



Tüm şehrin içinden geçen son derece uzun Blinsk Caddesi, Karlovy Vary, Steck ve Liberec bölgeleri arasında önemli bir bağlantıdır. Rotanın en kritik kısmı, Blina’nın birkaç döner kavşağa sahip iki şeritli kısmıdır.


Yardım edin, tünel tıkalı. Karayolları ve Yollar Müdürlüğü’nün (SD) yapım projesi ile ancak şehrin altından sorunsuz geçiş fikri on yıl sürdü. Blin’deki pelokanın toplam uzunluğu 3,2 kilometre olacak ve bunun 1,4 kilometresi tünelde olacak. Son bilgilere göre inşaat maliyeti tahmini 7,7 milyar kron. SD basın ofisinden Dana Zikeov’a göre inşaatın 2029’da tamamlanması bekleniyor. Tünelin inşaatı, inşaatın başlamasından birkaç yıl sonra, yani 2032’de tamamlanmalıdır.


Blin’deki I/13 yolu üzerindeki ücretli yol tünelinin inşası, 2021 yılında Ulaştırma Bakanlığı merkez komisyonu tarafından onaylandı. Ulaştırma endüstrisinde çeşitli varyantlar işletildi. İlerleyen yıllarda şantiyeye ait evraklar işlenecek, ilk olarak taşınmazın yerleşimi yapılacak ve son olarak da proje evrakları işlenecektir.


SD’ye göre, Blinská Caddesi’nden günde 16.000’den fazla araç geçiyor ve bunların 1.000’den fazlası kamyon. Pica’da, bir kilometre uzunluğundaki Blina bölümü 30 dakika sürüyor.


Yıllardır şehir ve SD’ye kıyasla daha iyi bir pasiflik. 2008 yılında uzmanlar çevre yolu yapımı için çalışma hazırlamaya başladı ancak Ulaştırma Bakanlığı bunu ekonomik bulmadı. Ardından, bir tünel inşa etme fırsatını gördüler.


Tünel seçeneğinin nihayet onaylanmasının ana nedeni sadece Blin’in kendisi değil, tüm I/13 yolunun manzarasıydı. SD, özellikle I/13 karayolundaki hızı mevcut 90 km’den 110 km’ye çıkarabilecek planlanan hakları dikkate alan ekonomik çalışmanın sözde hamlelerine Blin’deki tünelin inşasını dahil etti. /H. Çalışma, I/13 yolunu I/63 yoluna ve sırasıyla D8 yoluna bağlayacak olan Nechvalice ve Kladruby arasındaki I/13 paralı yolunun planlanan yeni inşaatına işaret etti. D8 yolundan Chomutov’a D7 yolu, uvd SD bağlantısı olan eksiksiz bir bölünmüş yol olacaktır.
 
Üst