Otobüse binmek sadece ön kapıdan mümkün oluyor, geçiş kartı olmadan otobüse binilemiyor. Otomobilde yolcular ve ulaşımın yardımcıları yolculara yetişirken, otobüste de kamera sistemi bulunuyor.
Moje pes’ten şehrin her yerine ve Kle mahallesine iki troleybüs hattı uzanıyordu. Bu nedenle nakliye şirketi, fikir peşinde koşan ve toplu taşımada sorun çıkaran Moje’den ödeme yapmayan ve saldırganlara değişiklik yaptı. Netmic’ten Moje’ye toplu taşıma ile herkes Netmic’e ulaşabilir, özel bir otobüs hattı vardır, yani. farklı bir köpek rejimine sahip.
Hem Netmick belediye binası hem de nakliye şirketi kurulan hattı övüyor. Editörü Simona Mohacsi, her yolculuk için kullanılan fikir akışının tamamen ortadan kalktığını, arabaların her vardiyadan sonra genel sakinlikten geçmesine gerek kalmadığını ve bu nedenle geçerli sürüş belgeleri olmayan yolcuların elenmesinin mümkün olduğunu söyledi. yerel nakliye şirketi.
Hattın hizmete girdiği ağustos ayının başından bu yana ödeme yapan yolcu sayısı yüzde 140 civarında arttı.
Ancak pek çok yolcu bu hattan memnun değil; çünkü bu hat yalnızca Netmice ile getto arasındaki istasyonlar arasında çalışıyor. Merkeze ulaşım kolaydır. Alman Kvt. yakınındaki durakta konuşan Bay Drahue, troleybüslerin iki kişilik çalışmasını istiyoruz dedi.
İki alışveriş çantasıyla şehir merkezinden troleybüse binip otobüsle Mojemus’a doğru yoluna devam etti. Troleybüste bir kaza olduğu ve bir yetişkinin ve çocuğun çok kötü durumda olduğu doğru ama polis ve nakliye şirketinden biri onun için binmedi mi? dahili
Yerleşik sistemin önündeki engeller Bay Marie. Bu hakların ona faydası olmadı. Yedi ellide bir kat var ama sonra herkes troleybüse binerek merkeze gidiyor ve ortalığı orada bırakıyor, dedi.
Öğrenciler troleybüse binerek merkeze gitseler çok daha iyi olur. Ayrıca Moje’den insanlar benim yaşadığım Skalka’ya taşınıyor. Hile yapmadan oraya buraya gidiyorlar ve sonra bisikletle Moje’ye gidiyorlar, dovv.
Netmice bölgesinin belediye başkanı Iveta Tomkov (Vae st), Moj spad’ın altında olduğu buna katılmıyor.
Bunu ben de duydum ama doğru değil. Skalka çeşitli zamanlarda sayfayı okuyarak durumu dışarıdan izliyor ve fotoğraf belgelerine göre burada hiç kimse yok ve burada da görünmüyorlar. Skalka’daki troleybüste kameramız var ve dışarıdaki insan sayısı kaydedilmemiş, belediye başkanının dikkatine otobüs hatlarının denetim altında getirilmesinin sorunları artırmanın tek olası yolu olduğu dikkat çekti.
Hiçbir şey yapmazsak Moj’un trafik görevlisi olmadan kalacağı tehdidi vardı. Aptallar sabahtan beri ürk dinliyor, ikisi de yumruk yemiş. Iveta Tomkov, yayaların durumunu, yolcuların yarısının bedavaya bindiğini, troleybüste sigara içtiğini, koltuklara atladığını, sallandığını anlattı.
57 numaralı otobüs hattının hizmete girmesiyle ilgili olarak Netmick belediye binası Moje sakinlerinden bir dilekçe aldı.
Bir Moj sakini olarak, kendi toplumumuzdan ayrımcılık ve dışlanma duygusu hissettiğimiz belirtiliyor. Belirtildiği gibi toplumsal gerginlik ve çatışmaya yol açabilecek sosyal ve ekonomik koşulların topraklarımıza yerleşmesini gerekli görüyoruz. Belediye binası eğlendi.
Belediye binası olarak Moj meme için ne yapacağımı bilmiyorum. 2012 yılında, örneğin kaldırımlar tamamen onarıldığında sokaklarda büyük bir yeniden yapılanma gerçekleşti. Iveta Tomkov, bugün kaldırımlardan hiçbir şey kalmadığını, mahalle sakinlerinin kaldırımları söküp blokları etrafa dağıttığını söyledi.
Ona göre genel trafik sakinleşti ancak şehir içinde ve çevresinde pizza restoranı işletenler bile toplu taşımadan sonra Moja’ya gitmeyi reddediyor. Zebra pizza şirketi hafta sonu Moje’ye gitmeme kararı aldığını duyurdu.
Şirketin sosyal medyada yayınladığı metne göre sabırları tükendi ve biz de bu şehri kadının teslimatlarının dışında bırakmaya karar verdik. Kesinlikle yönetilemez bir yer, insanlarla dolu. Kimliği arabaya alın, arabanın yanındaki ışıkları kapatın, aşağıda gösterildiği gibi ısıtın.
Editörler, web sitesinde listelenen telefondan şirketle iletişime geçmeye çalıştı. Kimse telefonu açmadı.
Moje pes’ten şehrin her yerine ve Kle mahallesine iki troleybüs hattı uzanıyordu. Bu nedenle nakliye şirketi, fikir peşinde koşan ve toplu taşımada sorun çıkaran Moje’den ödeme yapmayan ve saldırganlara değişiklik yaptı. Netmic’ten Moje’ye toplu taşıma ile herkes Netmic’e ulaşabilir, özel bir otobüs hattı vardır, yani. farklı bir köpek rejimine sahip.
Hem Netmick belediye binası hem de nakliye şirketi kurulan hattı övüyor. Editörü Simona Mohacsi, her yolculuk için kullanılan fikir akışının tamamen ortadan kalktığını, arabaların her vardiyadan sonra genel sakinlikten geçmesine gerek kalmadığını ve bu nedenle geçerli sürüş belgeleri olmayan yolcuların elenmesinin mümkün olduğunu söyledi. yerel nakliye şirketi.
Hattın hizmete girdiği ağustos ayının başından bu yana ödeme yapan yolcu sayısı yüzde 140 civarında arttı.
Ancak pek çok yolcu bu hattan memnun değil; çünkü bu hat yalnızca Netmice ile getto arasındaki istasyonlar arasında çalışıyor. Merkeze ulaşım kolaydır. Alman Kvt. yakınındaki durakta konuşan Bay Drahue, troleybüslerin iki kişilik çalışmasını istiyoruz dedi.
İki alışveriş çantasıyla şehir merkezinden troleybüse binip otobüsle Mojemus’a doğru yoluna devam etti. Troleybüste bir kaza olduğu ve bir yetişkinin ve çocuğun çok kötü durumda olduğu doğru ama polis ve nakliye şirketinden biri onun için binmedi mi? dahili
Yerleşik sistemin önündeki engeller Bay Marie. Bu hakların ona faydası olmadı. Yedi ellide bir kat var ama sonra herkes troleybüse binerek merkeze gidiyor ve ortalığı orada bırakıyor, dedi.
Öğrenciler troleybüse binerek merkeze gitseler çok daha iyi olur. Ayrıca Moje’den insanlar benim yaşadığım Skalka’ya taşınıyor. Hile yapmadan oraya buraya gidiyorlar ve sonra bisikletle Moje’ye gidiyorlar, dovv.
Netmice bölgesinin belediye başkanı Iveta Tomkov (Vae st), Moj spad’ın altında olduğu buna katılmıyor.
Bunu ben de duydum ama doğru değil. Skalka çeşitli zamanlarda sayfayı okuyarak durumu dışarıdan izliyor ve fotoğraf belgelerine göre burada hiç kimse yok ve burada da görünmüyorlar. Skalka’daki troleybüste kameramız var ve dışarıdaki insan sayısı kaydedilmemiş, belediye başkanının dikkatine otobüs hatlarının denetim altında getirilmesinin sorunları artırmanın tek olası yolu olduğu dikkat çekti.
Hiçbir şey yapmazsak Moj’un trafik görevlisi olmadan kalacağı tehdidi vardı. Aptallar sabahtan beri ürk dinliyor, ikisi de yumruk yemiş. Iveta Tomkov, yayaların durumunu, yolcuların yarısının bedavaya bindiğini, troleybüste sigara içtiğini, koltuklara atladığını, sallandığını anlattı.
57 numaralı otobüs hattının hizmete girmesiyle ilgili olarak Netmick belediye binası Moje sakinlerinden bir dilekçe aldı.
Bir Moj sakini olarak, kendi toplumumuzdan ayrımcılık ve dışlanma duygusu hissettiğimiz belirtiliyor. Belirtildiği gibi toplumsal gerginlik ve çatışmaya yol açabilecek sosyal ve ekonomik koşulların topraklarımıza yerleşmesini gerekli görüyoruz. Belediye binası eğlendi.
Belediye binası olarak Moj meme için ne yapacağımı bilmiyorum. 2012 yılında, örneğin kaldırımlar tamamen onarıldığında sokaklarda büyük bir yeniden yapılanma gerçekleşti. Iveta Tomkov, bugün kaldırımlardan hiçbir şey kalmadığını, mahalle sakinlerinin kaldırımları söküp blokları etrafa dağıttığını söyledi.
Ona göre genel trafik sakinleşti ancak şehir içinde ve çevresinde pizza restoranı işletenler bile toplu taşımadan sonra Moja’ya gitmeyi reddediyor. Zebra pizza şirketi hafta sonu Moje’ye gitmeme kararı aldığını duyurdu.
Şirketin sosyal medyada yayınladığı metne göre sabırları tükendi ve biz de bu şehri kadının teslimatlarının dışında bırakmaya karar verdik. Kesinlikle yönetilemez bir yer, insanlarla dolu. Kimliği arabaya alın, arabanın yanındaki ışıkları kapatın, aşağıda gösterildiği gibi ısıtın.
Editörler, web sitesinde listelenen telefondan şirketle iletişime geçmeye çalıştı. Kimse telefonu açmadı.