“Görev tamamlandı! Her gün en az bir kez podyuma çıkmayı kendime görev edindim” dedi Lacko, Çek Kamyon Prix’sindeki başarısının tadını çıkarırken. “Hepimiz mutluyuz!”
Lacko, Cumartesi günü elit sekizlinin ters sırada başladığı handikap yarışını domine etti, hatta ana yarışı muzaffer Norbert Kiss’in arkasında gümüş bitirdikten bir gün sonra. Üçüncü Jochen Hahn’ı 17 saniyeden fazla geride bıraktı. “Yarış sudaydı, taraftarlar için daha kötü olsa da bunu seviyorum. Benim için büyük bir tatmin oldu” diye gülümsedi Lacko.
Pazar günkü handikap yarışı, vites kutusu sorunları nedeniyle onun için erken sona erdi. “Kalta dökülmeye başladı, toplanamadı. Şanzımanı daha önce incelemiştik, değiştirmeyi düşünüyorduk. Ancak bunun için zaman yoktu, bu yüzden riski göze aldık” diye anlattı Çek pilot.
Sonuçlar tüm ahırı heyecanlandırdı. Buggyra’nın iletişim sorumlusu Jan Kalivoda, “İki aşama, bu fazladan bir plan” dedi.
EuroNASCAR pilotu Martin Doubek’in durumunda ise yıpranmış Dycky Most uygulanmaya devam ediyor! Ne yazık ki onun için. Kendi sahasında yine sorunlarla boğuştu, Pazar günkü üçüncülük bile dişlerini gıcırdatarak kabul edildi. “Ev sahibi pistte yine şanssızlık. Hafta sonu etkinliğinin ardından 28 yaşındaki pilot, “Onu hala burada, her zaman Most’ta saklıyorum” dedi.
Cumartesi günü Pro ve 2 kategoride her zaman beşinci olurken, ayrıca “çiftler”de en hızlı turu atarak Pazar günü pole pozisyonundan start aldı. Liderliği koruyamadı, Mostek’te bronz madalyayla en büyük rekorunu egale etti.
Most’ta Czech Truck Prix, ME traktör yarışları ve NASCAR serileri. Buggyra’dan Adam Lacko 55 numarayla, kazanan Norbert Kiss sağda.
“Yarış benim için pek iyi geçmedi. Ön cam buğulandı, hiçbir şey göremedim. Bitiş çizgisinde duvar boyunca ilerledim, pencereden pit duvarının bitmesini bekledim ve frenlere ne kadar süre kaldığını saydım çünkü hiçbir şey göremiyordum” diye anlatıyor Trable. . Son turda geri dönen bir sürücü tarafından frenlendi ve ikinciden üçüncüye düştü. Litomyšl yerlisi “Üç bisikletçi benden kaçtı, biri kaçamadı” dedi.
Pazar günkü elit Pro sınıfı yarışını fren arızası nedeniyle bitiremedi. “Bir yerlerde havayı emdi ve ben üzerine basmadım. Bir keresinde neredeyse bir köşeden geçiyordum. Onu yavaşlatmak kesinlikle imkansızdı” dedi NASCAR’daki ilk Çek. “Kimse sonunun böyle olmasını istemez. Mantar hafta sonu. Yine evdeyim.”
Doubek her iki kategoride de genel klasmanda ilk 10’da yer alıyor ancak daha fazlasını istiyordu. “Artık Almanya’da yeni bir pistimiz var; Oschersleben, ardından Zolder ve her şey bitti. Gelecek yıl için daha fazla test yapılması ve aracın daha iyi hazırlanması gerekiyor çünkü bu yıl çok fazla teknik sorun yaşadık.”
Lacko, Cumartesi günü elit sekizlinin ters sırada başladığı handikap yarışını domine etti, hatta ana yarışı muzaffer Norbert Kiss’in arkasında gümüş bitirdikten bir gün sonra. Üçüncü Jochen Hahn’ı 17 saniyeden fazla geride bıraktı. “Yarış sudaydı, taraftarlar için daha kötü olsa da bunu seviyorum. Benim için büyük bir tatmin oldu” diye gülümsedi Lacko.
Pazar günkü handikap yarışı, vites kutusu sorunları nedeniyle onun için erken sona erdi. “Kalta dökülmeye başladı, toplanamadı. Şanzımanı daha önce incelemiştik, değiştirmeyi düşünüyorduk. Ancak bunun için zaman yoktu, bu yüzden riski göze aldık” diye anlattı Çek pilot.
Sonuçlar tüm ahırı heyecanlandırdı. Buggyra’nın iletişim sorumlusu Jan Kalivoda, “İki aşama, bu fazladan bir plan” dedi.
EuroNASCAR pilotu Martin Doubek’in durumunda ise yıpranmış Dycky Most uygulanmaya devam ediyor! Ne yazık ki onun için. Kendi sahasında yine sorunlarla boğuştu, Pazar günkü üçüncülük bile dişlerini gıcırdatarak kabul edildi. “Ev sahibi pistte yine şanssızlık. Hafta sonu etkinliğinin ardından 28 yaşındaki pilot, “Onu hala burada, her zaman Most’ta saklıyorum” dedi.
Cumartesi günü Pro ve 2 kategoride her zaman beşinci olurken, ayrıca “çiftler”de en hızlı turu atarak Pazar günü pole pozisyonundan start aldı. Liderliği koruyamadı, Mostek’te bronz madalyayla en büyük rekorunu egale etti.
Most’ta Czech Truck Prix, ME traktör yarışları ve NASCAR serileri. Buggyra’dan Adam Lacko 55 numarayla, kazanan Norbert Kiss sağda.
“Yarış benim için pek iyi geçmedi. Ön cam buğulandı, hiçbir şey göremedim. Bitiş çizgisinde duvar boyunca ilerledim, pencereden pit duvarının bitmesini bekledim ve frenlere ne kadar süre kaldığını saydım çünkü hiçbir şey göremiyordum” diye anlatıyor Trable. . Son turda geri dönen bir sürücü tarafından frenlendi ve ikinciden üçüncüye düştü. Litomyšl yerlisi “Üç bisikletçi benden kaçtı, biri kaçamadı” dedi.
Pazar günkü elit Pro sınıfı yarışını fren arızası nedeniyle bitiremedi. “Bir yerlerde havayı emdi ve ben üzerine basmadım. Bir keresinde neredeyse bir köşeden geçiyordum. Onu yavaşlatmak kesinlikle imkansızdı” dedi NASCAR’daki ilk Çek. “Kimse sonunun böyle olmasını istemez. Mantar hafta sonu. Yine evdeyim.”
Doubek her iki kategoride de genel klasmanda ilk 10’da yer alıyor ancak daha fazlasını istiyordu. “Artık Almanya’da yeni bir pistimiz var; Oschersleben, ardından Zolder ve her şey bitti. Gelecek yıl için daha fazla test yapılması ve aracın daha iyi hazırlanması gerekiyor çünkü bu yıl çok fazla teknik sorun yaşadık.”