Eksik kısım Freiberg'den Most'a giden demiryolu hattıydı. Kızıl Ordu'nun geçmesinin ardından 1945'te dağıtıldı.
Sınırın her iki tarafındaki demiryolu tesisleri ve ilgili teknik kültürel anıtlara ilişkin temel belgeleme oluşturulacaktır. Proje yöneticisi Petr Fier, demiryolu hattının eksik bölümündeki arazinin ilk ve mülkiyet ilişkilerinin uzmanlığının da bu şekilde olduğunu söyledi.
Bu belgelerin, Alman Ulaştırma Bakanlığı tarafından sunulan hat yenileme fizibilite çalışmasını tamamlaması amaçlanıyor. Fier, çalışmanın ağırlıklı olarak ekoloji ve finans konularına odaklandığını ancak ne yazık ki mülkiyet ve ilk sorulara odaklanmadığını belirterek, Alman Ulaştırma Bakanlığı'nın eksik yolun tamamlanmasının mümkün olduğunu belirtmesinin önemli olduğunu söyledi.
Projenin diğer girdilerinden biri de terkedilmiş demiryolu binalarının onarımı ve yeniden kullanılmasına yönelik öneri ve bunların bölge turizmine nasıl dahil edilebileceğine ilişkin öneri olacak. Fier, terk edilen nesnelerin hızla bozulduğunu ve çabanın onlar için yararlı bir kullanım alanı ve uygun bir sahip bulmak olduğunu söyledi.
Ona göre kullanılmayan binaların çoğu doğu tarafındadır. Sakson tarafında bodrumda binalar var ama benim yeterli saniyem yok. Sakson tarafında demiryolu sınıra gidiyor ama binalar aranıyor” dedi.
Bunlardan biri, Litvnov yakınlarındaki Louka'da bulunan, 2020 yılından bu yana Sprva eležnic tarafından kullanılmayan ve artık mülkten Steck bölgesine taşınması gereken tarihi açıdan değerli dış mekan binasıdır. Bölge eski binayı onarıp orada temalı bir sergi oluşturmak istiyor.
Vali Yardımcısı Ji ehk (Bölge Müttefikleri), bölgenin Adil Dönüşüm fonundan binanın onarımı ve müze sergisinin oluşturulması için kullanılacak proje dokümantasyonu için hibe aldığını belirtti. İnşaat maliyeti yaklaşık 5,3 milyon krondur. Bakan, gelecekte uygulamanın kendisi için bile emekli maaşı alabileceğimizi ekledi.
Kullanılmayan nesneler listesinde Osek'teki idari bina, Hrobo'daki yeraltı, ısıtma, su ve yan ev, Dub'daki depo ve su deposu, Mikulov Nov mso istasyonundaki idari bina ve Moldav'daki yer altı binası yer alıyor.
Dağların Almanya yakasına giden ve 1945'te sökülen eksik demiryolu bölümünün restorasyonu 1990'lı yıllardan beri konuşuluyor. Ne zaman hayata geçirilebileceği şu an için belli değil.
Fizibilite çalışması tamamlanır tamamlanmaz fırlatma rampası veriliyor. Ancak bu kararın kesinlikle siyasi bir karar olduğunu ve etrafımızdaki karanlığın hâlâ politikacıları hatırlattığını söyleyen Fier, Almanya'ya giden yol üzerindeki köylerin ve dağların Çek tarafının yenilenen bu kararla büyük ilgisi olduğunu ekledi. astar.
Sınırın her iki tarafındaki demiryolu tesisleri ve ilgili teknik kültürel anıtlara ilişkin temel belgeleme oluşturulacaktır. Proje yöneticisi Petr Fier, demiryolu hattının eksik bölümündeki arazinin ilk ve mülkiyet ilişkilerinin uzmanlığının da bu şekilde olduğunu söyledi.
Bu belgelerin, Alman Ulaştırma Bakanlığı tarafından sunulan hat yenileme fizibilite çalışmasını tamamlaması amaçlanıyor. Fier, çalışmanın ağırlıklı olarak ekoloji ve finans konularına odaklandığını ancak ne yazık ki mülkiyet ve ilk sorulara odaklanmadığını belirterek, Alman Ulaştırma Bakanlığı'nın eksik yolun tamamlanmasının mümkün olduğunu belirtmesinin önemli olduğunu söyledi.
Projenin diğer girdilerinden biri de terkedilmiş demiryolu binalarının onarımı ve yeniden kullanılmasına yönelik öneri ve bunların bölge turizmine nasıl dahil edilebileceğine ilişkin öneri olacak. Fier, terk edilen nesnelerin hızla bozulduğunu ve çabanın onlar için yararlı bir kullanım alanı ve uygun bir sahip bulmak olduğunu söyledi.
Ona göre kullanılmayan binaların çoğu doğu tarafındadır. Sakson tarafında bodrumda binalar var ama benim yeterli saniyem yok. Sakson tarafında demiryolu sınıra gidiyor ama binalar aranıyor” dedi.
Bunlardan biri, Litvnov yakınlarındaki Louka'da bulunan, 2020 yılından bu yana Sprva eležnic tarafından kullanılmayan ve artık mülkten Steck bölgesine taşınması gereken tarihi açıdan değerli dış mekan binasıdır. Bölge eski binayı onarıp orada temalı bir sergi oluşturmak istiyor.
Vali Yardımcısı Ji ehk (Bölge Müttefikleri), bölgenin Adil Dönüşüm fonundan binanın onarımı ve müze sergisinin oluşturulması için kullanılacak proje dokümantasyonu için hibe aldığını belirtti. İnşaat maliyeti yaklaşık 5,3 milyon krondur. Bakan, gelecekte uygulamanın kendisi için bile emekli maaşı alabileceğimizi ekledi.
Kullanılmayan nesneler listesinde Osek'teki idari bina, Hrobo'daki yeraltı, ısıtma, su ve yan ev, Dub'daki depo ve su deposu, Mikulov Nov mso istasyonundaki idari bina ve Moldav'daki yer altı binası yer alıyor.
Dağların Almanya yakasına giden ve 1945'te sökülen eksik demiryolu bölümünün restorasyonu 1990'lı yıllardan beri konuşuluyor. Ne zaman hayata geçirilebileceği şu an için belli değil.
Fizibilite çalışması tamamlanır tamamlanmaz fırlatma rampası veriliyor. Ancak bu kararın kesinlikle siyasi bir karar olduğunu ve etrafımızdaki karanlığın hâlâ politikacıları hatırlattığını söyleyen Fier, Almanya'ya giden yol üzerindeki köylerin ve dağların Çek tarafının yenilenen bu kararla büyük ilgisi olduğunu ekledi. astar.