Yüzlerce şikayet. Toplu taşımadaki değişiklikler Ústí halkını rahatsız ediyor, taşıyıcı bağlantısız bağlantıları ayarlayacak

Bakec

Member
Referanslar henüz olumlu değil, ne yalan söyleyeceğiz. Elbe'nin yukarısındaki şehrin Ulaşım Şirketi'nin editörü Simona Mohacsi, “Çok şanslıyız ya da en azından gezginlerin olmaları gereken yere gitmelerinin ne kadar rahatsız edici olduğunu belirtiyoruz” dedi.


Şirket, troleybüse ek olarak aküleri de bulunan paket troleybüslerini kullanıma sunarak taşımacılık devrimini meşrulaştırdı. Römorksuz yola devam ederse, koşum takımını çıkarıp akü tahrikini çıkarana kadar. Bu nedenle bazı hatlarda otobüslerin yerini yeni araçlar aldı. Bu sayede nakliye şirketi, araç filosundan maksimum fayda sağlamak amacıyla bazı rotaları birleştirdi.


Mohacsi'ye göre bazı teşvik ve hatırlatmalar kaybolmuş, yolcular yeni bir bağlantı aramış veya resmi tatillerde ve hafta sonları tarifelere bakıp aptalca bir hafta içi gitmeyi istemişlerdir.


Örneğin bir yolcu, vardiyadan önce 36 dakika işe gittiğini, şimdi ise bir saat araba süreceğini düşünüyordu. Sürüş menziline girdiğimde 31 dakika süreceğini görüyorum. Kendisiyle iletişime geçtikten sonra geziye troleybüslerin farklı çalıştığı hafta içi değil, tatil günü girdiğini öğrendim. Yolculara, bugün alışık oldukları rotadan farklı bir rotada seyahat ettiklerini öğrenebilecekleri hem web sitemizdeki hem de uygulamamızdaki tarifelere bakmalarını tavsiye ederim.


Bireysel bağlantılar arasındaki aralıklara da eleştiri duyuldu. Özellikle Stekov bölgesine no. Haftada birkaç kez alışveriş için Stekovo'dan merkeze giden yaşlı bir vatandaş olan Vra Tomanov bunu bana anlattı. Bu yolculuğun mn'lik bir çizgisi var ve ikisi dışında hepsinin bir yarım zaman aralığı var. Alışmamız lazım, mevcut durumu yazdı.


Hatları iade etmeyecekler



Yolcular sabah saatlerinde sabit bağlantı yapmamaya dikkat etmelidir. Bu durumun farkındayız ve sabah sürüş saatlerini biraz ayarlayacağız. Simona Mohacsi, geçiş hakkı yolculuklarının az sayıda olmasının iyi bir gelişme olduğunu söyleyen Simona Mohacsi, özellikle Olinka'da kalkışları dört ila beş dakika erteleyeceğiz, böylece yolcuların transfer için herhangi bir yerde uzun süre beklemelerine gerek kalmayacak. nakliye şirketinin trafik koşullarındaki değişiklikten önce bile yaptığı şey. Editör, Akort'un bugünkü gibi bir trendin merkezinde olmadığını belirtti.


Kuruluş dışı bağlantılara yönelik teşvikler yüzlerce şehirde daha duyuldu ancak Mohacsi'ye göre bunlar tatmin edilemez. O kadar dürüstler ki, belirli bir hatta bir yere gitmeye alışkınlar ve onu taşımak istiyorlar. Editör, bu nedenle rotayı değiştirmeyeceğimizi belirtti.


Yaşlılar özellikle seyahat ve güzergah değişikliği konusunda sıkıntı yaşıyor. Ayrıca trafik kontrolörlerine gidin, duraklarda yolcuların yeni sisteme daha iyi nüfuz etmesine yardımcı olun, hangi trenin onları hastaneye götüreceğini sormaktan çekinmeyin. Hangi hattın nereye gittiğini yolculara anlatmaya çalışıyorum. Bir hafta süren yoğun çalışmanın ardından, ben cep telefonumla bağlantı aramak için seyahat ederken ofis bir şekilde ofise bilgi verdi. Editör, infaz memurlarının bakış açısından durumun istikrara kavuştuğunu belirtti.


Şehir ve ulaşım şirketi, güzergahın ve güzergah değişikliğinin pratikte ne kadar başarılı olduğunu görmek için birkaç hafta sonra değerlendirilecek. Mohacsi, “Sadece ilk gün yoğun trafikte araba kullanıyoruz, herhangi bir hayvanın yanına daha erken gitmemiz gerekiyor” dedi.


1. yıldan itibaren toplu taşıma tarifelerinde de değişiklik yapılacak, yaz tarifesi ödenmeye başlanacak ve tüm hatlar yeniden farklı şekilde çalışacak.



ANKET: Toplu taşımada 1 Mayıs'tan bu yana getirilen yenilikleri nasıl değerlendiriyorsunuz?


Petr Nedvdick yığın ilkleyicisi (EVET): Muhtemelen toplu taşımadaki değişikliklerden memnun kalmadığım için bu mektupları aldım. Ancak getirilen değişikliklere ilişkin herhangi bir değerlendirme yapmak için henüz çok erken. Bene köprüsünün gelecekteki onarımı ya da paket troleybüslerinin kullanılma olasılığı olsun, meslektaşlarımızın hazırlık sırasında yer alan tüm konuları dikkate aldığını anlıyorum. Toplu ulaşımda ve bir süre sonra bazı hakları hayata geçirebileceğiz.

Martin Krsek steck opozin temsilcisi (PRO! st): Toplu taşımanın yolculara konfor sağlama açısından çok düştüğünü düşünüyorum. Şehir, kentsel toplu taşımanın anlamını yanlış anladı. Mümkün olduğu kadar çok insanı toplu taşımaya çekmenin yollarını aramalıyız. Bu yılın başından itibaren getirilen değişiklikler, toplu taşımayı kullanacak kişilerin ter dökmesine neden olacak. bir kısmı bireysel ulaşıma gidecek. Kişisel olarak değişiklikleri çok olumsuz algılıyorum. Sene başından itibaren sadece ilk ikisine girilerek yolculuk uzar. Üreme ve petrolojiye gelince, bu muhtemelen yönünüzü bulma meselesidir. Bunun bariz etkisi seyahat konforu hayalidir, özellikle Stekov'daki aralık uzatılmıştır. Şu anda buraya her yirmi dakikada bir troleybüs gidiyor. Ayrıca troleybüsler nispeten büyük bir zaman alıyor ve tarifede belirtilen saatte gidip gitmeyeceğine güvenmek mümkün değil.

Iveta Tomkova, Netmice (Vae st) kasabasının temsilcisi ve belediye başkanıdır: Toplu taşıma sistemindeki değişikliklerle ilgili olarak hatların tarifesi konusunda birçok talep aldık, bunları ilgilenmesi gereken nakliye şirketine gönderdik, sonra belediye meclisinin bu konuyla ilgilenmesi gerekiyor. Netmic ve Krsno Bezna sakinlerinin bu konuda kafalarının karıştığı yönünde bilgim var. Ama insanların gürültüye ve güzergah değişikliğine alışması gerektiğini düşünüyorum.
 
Üst