Köy çevre yolunun keyfi, geçen eğim nedeniyle bozuldu, ŘSD üç derin sondaj yapacak

Bakec

Member
özel araç sürücüleri Stakovice'yi geçmek zorunda kalacak, kamyonlar Slan veya Karlovy Vary'ye doğru birkaç kilometre daha gidecek.


Dolambaçlı bir yol iki taraftan Ielice'ye çıkıyor. Sürücüler serpantin konusunda sıkıntı yaşıyor. Üniversiteyle iletişim toplumu bölüyor. Belediye başkanı Kvta Pansk, kamyonların gece gündüz yol aldığını, yollarda insanüstü bisikletlerin bulunduğunu, sakinlerin trafik nedeniyle sürekli tehdit altında olduğunu, yan yola üzüm atıldığını söyledi (Makul yatırım için). Baypasın operasyonel son tarihi Kasım 2026'dır.


dolm tee akışı Hutn. İnşaat hazırlıkları nedeniyle uzmanlar birkaç keşif sondajı yaptı ve madenin üzerindeki eğimin hareket ettiğini keşfettiler. Aralık 2023'te kaymaya başladı ve tahminen 90.000 metreküp toprak taşındı. Önleyici nedenlerden dolayı yakın çevredeki yerel barok şapel boşaltıldı.


Uzmanlar suyun yamaçtan uzaklaştırılmasını önerdi. Köy, şapelin yakınındaki bir kuyudan su çekiyor, SD ise yolun üzerine bir sondaj kulesi kurdu. Yollar ve Yollar Müdürlüğü (SD) sözcüsü Jan Rdl, kuyuların 30 metre derinliğe kadar açılacağını ve bizim kaynak alacağımız bir kuyu olarak çalışmaya başlayacaklarını söyledi.


Yaklaşık on bir milyon kronluk bütçeye sahip olan belediye, bu işe şu ana kadar beş milyon kron harcadı. Steck bölgesi ağaçlara iki milyon kron bağışladı ve Çevre Bakanlığı'ndan yardım bekliyor. Rdel'e göre I/27 yolunun üzerindeki sondaj kulesi işi bir milyon krona mal olacak. Toplam yatırım hacmi içinde önemsiz bir giderdir. Rdl, eğimi stabilize edebileceğimizi ve yerel halk tarafından kullanılacak yolu çalışır durumda tutabileceğimizi söyledi.


Baypasın toplam uzunluğu bu kilometrelerce olacak ve en derin noktası, köpeği 30 metre derinlikteki Hutn deresinden aşağı götürecek bir köprü olacak. İnşaat nedeniyle hiçbir şeyi yıkmak zorunda değilim, peloka yolun orijinal güzergahına saygı gösteriyor ve mevcut rüzgar kesicilerin sayısını dengeliyor. Yoldan yukarı doğru birkaç şerit var.


Baypas, Chomutovsk SD yönetiminin Tasarla ve Yap yöntemi kullanılarak inşa edilmesine izin verdiği Steck bölgesindeki ilk büyük ölçekli yatırım etkinliğidir. Bu, seçilen tasarımcının daha sonraki inşaatı da gerçekleştireceği anlamına gelir. Baypas ve köprünün yüklenicisi Silnice Group, Eurovia CS, SMP CZ, Valbek ve Geofos şirketlerinden oluşan bir konsorsiyumdur, fiyatı 783 milyon krondur.


Kasım 2016'da kullanılmaya başlanan I/27 yolu üzerindeki Velemyleves köyü yakınlarında bypass inşaatı. Bunun üzerine polis buranın derinliklerine bir köprü inşa etti. Bu inşaata yapılan yatırımlar 560 milyon kron tutarındaydı.
 
Üst